اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ساموئل از اردوی استقلال قهر کرد


هافبک سیه‌چرده تیم استقلال به دلیل مشکلات مالی در تمرینات این تیم شرکت نکرد.

خبرگزاری فارس: هافبک سیه‌چرده تیم استقلال به دلیل مشکلات مالی در تمرینات این تیم شرکت نکرد.

در حالی‌که گوران لاوره نزدیک به 10 روز به دلیل عدم دریافت مطالباتش در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نمی‌کند این بار جی‌لوید ساموئل نیز دومین بازیکن خارجی آبی‌پوشان است که به دلیل مشکلات مالی در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند.

در حالی‌که کمتر از 4 روز به برگزاری دربی 77 باقی مانده این بازیکن امروز در تمرینات تیمش شرکت نکرد تا سرمربی استقلال احساس نگرانی کند.

ساموئل روز گذشته و در حالی‌که تمرین رو به پایان بود پس از صحبت با یکی از اعضای کادر فنی تیم استقلال راهی رختکن شد و امروز در تمرینات شرکت نکرد.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
کریسمس در استقلال برای آندو و ساموئل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده قهر کرار از اردوی استقلال


هافبک عراقی همیشه معترض استقلال باز هم برای سومین بار و در طول گذشت ۱۱ هفته از لیگ و در آستانه حساس ترین دیدار باز هم به مظلومی خیانت کرد و شب دربی او را تنها گذاشت.

خبرگزاری مهر: جاسم کرار بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال که در طول فصل جاری دو مرتبه این تیم آبی‌پوش تهران را تنها گذاشته بود، عصر چهارشنبه و در آستانه دربی 81، نیز به خاطر مسائل مالی اردوی این تیم را ترک کرد و حاشیه جدیدی را برای تیم پرویز مظلومی رقم زد.

قضیه از آنجا شروع شد که روز چهارشنبه بخشی از قرارداد برخی از بازیکنان استقلال پرداخت شد اما پولی به کرار حاسم داده نشد. این هافبک معترض عراقی فکر کرد این مبلغ، پاداش بردهای تیم استقلال است، به همین دلیل نسبت به این موضوع اعتراض کرد. در این بین هرچه مسئولان استقلال به این بازیکن گفتند موضوع اصلا ربطی به پاداش ندارد، کرار نپذیرفته و به حالت قهر، اردوی تیم را ترک کرده است.

هنگام خروج او از هتل، بعضی از اعضای کادرفنی به سمت او رفته و از او خواستند خویشتن‌دار باشد و درست در حساس‌ترین روزهای استقلال و 48 ساعت پیش از دربی، صبر پیشه کند ولی او گوشش به این حرف‌ها بدهکار نبوده و ضمن ترک اردو، از مسئولان خواست که هرچه زودتر وضعیت مطالباتش را مشخص کنند.

کرار در هنگام خروج زیر لب با خود صحبت می‌کرده و می گفته برای من احترام قائل نیستند و نمی خواهند پولم را پرداخت کنند.

در این بین بازیکنان از از رفتن او ابراز رضایت کرده و خوشحال بودند از اینکه کرار در دربی حضور نخواهد داشت حتی گفته می شود تعدادی از طرفداران که برای گرفتن عکس و امضا به هتل آمده بودند با شنیدن این خبر شادمان شده و از اینکه کرار اردو را ترک کرد ابراز رضایت کردند.

کرار که چندی پیش قول داده بود مظلومی را تنها نگذارد و تا پایان فصل فقط به فکر این باشد که به استقلال کمک کند باز هم  به مظلومی خیانت کرد و در سخت ترین لحظات ، سرمربی استقلال را که همیشه از او حمایت می کرد تنها گذاشت.