اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سامانه بارشی در راه کشور


اصغری کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز پدیده خاصی در تهران و کشور نداریم تنها شهرهای صنعتی مانند اصفهان و تهران غبارآلود است.

باشگاه خبرنگاران جوان: اصغری کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز پدیده خاصی در تهران و کشور نداریم تنها شهرهای صنعتی مانند اصفهان و تهران غبارآلود است.

وی تصریح کرد: جنوب شرق کشور وزش باد گزارش شده همچنین در جاده‌های کوهستانی منتهی به مشهد مه‌آلود است.

این کارشناس هواشناسی افزود: فردا نیز پدیده بارشی نداریم از یکشنبه سامانه بارشی  از سمت غرب وارد کشور می‌شود.


ویدیو مرتبط :
ادامه فعالیت سامانه بارشی بر روی کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کارشناس هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید از فردا بعد از ظهر از شمال غرب وارد کشور می‌شود.

فریبا گودرزی کارشناس حاضر در سازمان هواشناسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی امروز اظهار داشت: امروز با خروج سامانه بارشی که طی دیشب رخ داد، در اکثر نقاط کشور وزش باد و کاهش ابر صورت می‌گیرد و پدیده قابل توجه دیگری رخ نمی‌دهد.
 
وی افزود: سامانه بارشی از فردا بعد از ظهر از سمت غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود و سبب بارش باران و برف در نیمه غربی و به تدریج دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز و زاگرس خواهد شد.
 
کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای تهران طی 24 ساعت آینده نیز گفت: آسمان تهران امروز صاف و گاهی وزش باد رخ می‌دهد و از فردا شب و طی روز پنج شنبه در تهران بارش باران رخ خواهد داد.

اخبار اجتماعی  - باشگاه خبرنگاران