اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سالگرد مصدق در فیس‌ بوک مقام آمریکایی


همزمان با سالگرد درگذشت دکتر «محمد مصدق»، سخنگوی فارسی‌زبان وزارت خارجه آمریکا در پست فیس‌بوکی خود به بزرگداشت نخست‌وزیر پیشین ایران پرداخت.

روزنامه شرق: همزمان با سالگرد درگذشت دکتر «محمد مصدق»، سخنگوی فارسی‌زبان وزارت خارجه آمریکا در پست فیس‌بوکی خود به بزرگداشت نخست‌وزیر پیشین ایران پرداخت.

«آلن ایر» نوشت: «امروز سالگرد درگذشت این وطن‌پرست و مبارز ملی بزرگوار، دکتر محمد مصدق، است - روانش شاد باشد. من با نقش غرب در عزل ایشان و آن فصل از تاریخ ملت ایران به‌خوبی آشنا هستم. به قول تاریخدانان؛ هیچ وقت نباید تاریخ را فراموش کرد، اما اسیر آن نیز نباید شد».

 «ایر» نوشته خود را با شعر «زنده است نام فرّخ نوشین روان به خیر/‌گر چه بسی گذشت که نوشین روان نماند» به پایان برده است. گفتنی است برای اولین‌بار در تاریخ ایران- آمریکا در دوره ریاست‌جمهوری کلینتون، وزیر خارجه او - «مادلین آلبرایت» - به‌دلیل نقش سرویس‌های امنیتی کشورش در کودتای 28 مرداد سال 32 عذرخواهی کرد.

  «باراک اوباما» نیز در تابستان گذشته در گفت‌وگو با مجله «نیویورکر» گفته بود: «یکی از اجزای ضروری دیپلماسی به‌رسمیت‌شناختن علنی حقایق تاریخی است مانند نقش آمریکا در براندازی محمد مصدق.»


ویدیو مرتبط :
فیس بوک چیست؟ کمک به اسرائیل با ورود به فیس بوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد آمریکایی زنش را با گلوله کشت و عکسش را در فیس بوک منتشر کرد/تصاویر



مرد آمریکایی زنش را با گلوله کشت و عکسش را در فیس بوک منتشر کرد

درک مدینا با قتل همسر 26 ساله اش و انتشار عکس جنازه او در صفحه اختصاصی فیس بوک آمریکا را شوکه کرد .

مدینا 31 ساله پس از اینکه همسرش جنیفر آلفونسو 26 ساله را در آشپزخانه به قتل رساند، در صفحه شخصی اش نوشت :«من بخاطر قتل همسرم به زندان می روم و یا به مرگ محکوم میشوم و شما دوستان مرا در خبرها خواهید دید. همسرم مرا با مشت می  زد و من دیگر نمی توانستم رفتار تحقیر آمیزش را تحمل کنم و کاری را که باید انجام دادم و امیدوارم شما درکم کنید. »

مدینا همچنین عکسی از جسد همسرش را منتشر کرد و برای آن نوشت : «خدا جنیفر آلفونسو را بیامرزد.» این عکس برای 5 ساعت در فیس بوک در دسترس بود تا اینکه اکانت او کاملا از دسترس خارج شد.

به نوشته میامی هرالد ، مدینا با حضور در یکی از پاسگاه های پلیس به قتل همسرش به ضرب گلوله اعتراف کرد. او پیش از حضور در پاسگاه پلیس به نزد پدرش رفته و خبر قتل همسرش را به او داده بود.

فیس بوک,عکس فیس بوک

 

فیس بوک,عکس فیس بوک

 

فیس بوک,عکس فیس بوک

 

فیس بوک,عکس فیس بوک

 

فیس بوک,عکس فیس بوک

خبرآنلاین