اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سالانه چقدر هزینه تصادفات می‌شود؟



اخبار,اخبار اجتماعی , تصادف

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با بیان اینکه سالانه 17 هزار میلیارد تومان هزینه تصادفات کشوری می شود، گفت: بی توجهی در عبور و مرور مهمترین عامل تصادفات عابران پیاده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در همایش آسمان آبی و زمین پاک با محوریت خط سفید که امروز (پنجشنبه)در سالن آمفی تئاتر شهرداری منطقه 15 برگزار شد با بیان اینکه در حال حاضر چهار میلیون و پانصد خودرو در شهر تهران تردد می کنند، اظهار کرد: مهمترین دلیل ایجاد ترافیک، عدم رعایت قوانین از سوی برخی رانندگان است.

تشکری هاشمی با بیان اینکه ترافیک در شهر تهران به یک مشکل جدی و رنج آور تبدیل شده است، تصریح کرد: شهرداری تنها با کمک شهروندان می تواند این امر را حل و آن را از بین ببرد اما باید توجه داشت که نباید با بی توجهی و خودخواهی حقوق دیگران را ضایع کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با تاکید بر اینکه سالانه 17 هزار میلیارد تومان هزینه تصادفات کشوری می شود، ادامه داد: متاسفانه بیش از 90 درصد این تصادفات به دلیل نقض قانون در کشور رخ می دهد.

وی با بیان اینکه در تلاشیم تا 17 هزار تاکسی فرسوده ناوگان تاکسرانی را نوسازی کنیم، اضافه کرد: در حال حاضر 80 هزار تاکسی در تهران در حال تردد هستند که بخشی از آن نیاز به نوسازی دارد.

وی افزود: خط سفید یعنی نظم بخشیدن به ترافیک و احترام به حق مردم که در طول دوران مدیریت شهری آن را جدی بگیریم و با این کار به دیگران آرامش روحی روانی ببخشیم.

وی گفت: متاسفانه در سال گذشته 844 نفر از شهروندان بدلیل بی مبالاتی رانندگان جان خود را از دست دادند که بیشتر آنها عابران و موتورسواران بودند در حالی که اگر بین خطوط حرکت کنیم می توانیم تصادفات را کاهش دهیم.
اخبار اجتماعی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
هزینه های ترحیم چقدر تمام می شود؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیماران دیالیزی سالانه چقدر هزینه می‌کنند؟



اخبار,اخباراجتماعی,نارسایی کلیه


 اخبار اجتماعی  - بیماران دیالیزی سالانه چقدر هزینه می‌کنند؟

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، تاکید کرد: سازمان های بیمه‌گر از توسعه پیوند اعضا در کشور، استقبال خواهند کرد.

به گزارش مهر، دکتر سید تقی نوربخش در چهارمین جلسه شورای عالی پیوند اعضا که با موضوع بررسی عملکرد " مدل ایرانی شبکه فراهم آوری و پیوند اعضا" و تعرفه فراهم آوری و پیوند اعضا، در ستاد مرکزی وزارت بهداشت شکیل شد، با تاکید بر استقبال و حمایت سازمان های بیمه گر در توسعه پیوند اعضا در کشور، گفت: گسترش این کار صرف نظر از بعد انسانی، می تواند در مدیریت منابع بیمه ها تاثیرات مثبت  بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه، جای بسی تاسف است که در این حوزه از سال 81 تاکنون اقدامی صورت نگرفته، افزود: از اینکه این موضوع مهم مجددا به جریان افتاده باید  از وزیر بهداشت تشکر کنیم چرا که قرار است اقداماتی انجام شود که  پیوند اعضا  در کشور گسترش یابد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اذعان کرد: بیماری که به نارسایی کلیه مبتلاست، هزینه های دیالیز او سالانه حدود 40 میلیون تومان خواهد بود که بسیار بیشتر از هزینه های  پیوند است، بنابراین توسعه این کار، قطعا صرفه جویی اقتصادی بیشتری در پی دارد.

وی با تاکید بر ضرورت انجام یکپارچه سازی در حوزه خدمات پیوند اعضا، گفت: با توجه به تنوع پیوند هایی که انجام می شود، مختصات عوامل پیوند هم متفاوت خواهد بود بنابراین داشتن پروتکل واحدی در این حوزه ضروری است.

 

 اخبار اجتماعی  -  مهر