اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ساقی مترو بازداشت شد


رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک فروشنده مواد مخدر در مترو خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک فروشنده مواد مخدر در مترو خبر داد.

سرهنگ محسن خانچرلی در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح کنترل پایانه‌ها و ایستگاه‌های مترو ماموران این پلیس ضمن استقرار در کلیه ایستگاه‌های متروی پایتخت از طرح کنترل و برخورد با افراد خلافکار را به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این رابطه صبح روز گذشته عوامل انتظامی مستقر در ایستگاه مترو صادقیه به یک نفر فروشنده مواد مخدر به نام"پرهام "25ساله را دستگیر که از نامبرده مقدار ۴۰گرم مواد مخدر از نوع شیشه و یک گرم هروئین به همراه یک دستگاه ترازوی توزین کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت متهم مواد مکشوفه را در لای به لای کمربند چرمی خود به طرز بسیار ماهرانه ای جاسازی کرده بود گفت:در این زمینه پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه متهم و مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا شد.


ویدیو مرتبط :
ساقی ساقی ساقی قد سرو تو بنازم(شور طوفانی روز هشتم محرم92)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت "زن خفت گیر" در ایستگاه مترو



اخبار,اخبار حوادث , زن خفت گیر

 

اخبار حوادث - فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت خبر داد:
بازداشت "زن خفت گیر" در ایستگاه مترو

سردار "حمید هداوند" صبح امروز از دستگیری یك زن خفت گیر در ایستگاه مترو خبر داد و افزود: این متهم هنگام درگیری با مالباخته شناسایی و دستگیر شد.

سردار "حمید هداوند" امروز در گفتگو باشگاه خبرنگاران از دستگیری یك زن خفت گیر در محدوده مترو شهرری خبر داد و به تشریح جزییات پرونده این متهم و نحوه دستگیری وی پرداخت .

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: عصر روز گذشته دوشنبه پنجم اسفند ماه سال جاری ماموران گشت انتظامی یگان امداد هنگام گشتزنی در محدوده مذكور بودند كه متوجه درگیری دو زن شدند كه بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به آنها نزدیك شدند.

وی افزود: یكی از طرفین دعوا كه زن جوانی بود به محض مشاهده پلیس متواری شد كه با سرعت عمل به موقع پلیس وی را دستگیر و به محل بازگرداند.

فرمانده یگان امداد پایتخت اضافه کرد: در این هنگام فردی كه بعداً خود را " اكرم " نامید به ماموران گفت دقایقی پیش زمانیكه قصد رفتن به داخل ایستگاه مترو را داشتم این زن از پشت من را گرفت و قصد سرقت انگشتر و گردنبندم را داشت كه با او درگیر شدم. 
 
سردار هداوند در خاتمه تصریح كرد: در بازرسی از متهم كه " فاطمه " نام داشت و یكی از اتباع افاغنه بود گردنبند و انگشتر متهم و دو دستگاه تلفن همراه كشف شد ماموران متهم را به همراه اموال مكشوفه و شاكی برای تكمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به كلانتری131 شهرری انتقال دادند.  

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران