اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ساعت کار شعب بانک اقتصادنوین در آخر سال


بانک اقتصاد نوین اعلام کرد که با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و افزایش حجم مراجعه به شعب این بانک، ساعت کار شعب بانک اقتصاد نوین در روزهای پایانی سال افزایش یافت.

خبرگزاری ایسنا: بانک اقتصاد نوین اعلام کرد که با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و افزایش حجم مراجعه به شعب این بانک، ساعت کار شعب بانک اقتصاد نوین در روزهای پایانی سال افزایش یافت.

شعب بانک اقتصاد نوین در استان تهران و کلان شهرهای کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد از روز شنبه تا چهارشنبه 27 اسفندماه، از ساعت 8 تا 17:30 به صورت یک‌سره آماده ارایه خدمت به مشتریان است.

همچنین شعب این بانک در روز سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه از ساعت 8 تا 16 و روز پنج‌شنبه از ساعت 8 تا 13:30 خدمت‌رسانی خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
افزایش ساعت کار شعب تامین اجتماعی در هفته پایانی سال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعت کار شعب بانک ملی ایران تا پایان سال


همه شعب بانک ملی ایران به منظور تسهیل امور مشتریان در روزهای پایانی سال، از 17 تا 28 اسفند ( به جز روز جمعه 23 اسفند) تا ساعت 17 فعال خواهد بود.

واحد مرکزی خبر: همه شعب بانک ملی ایران به منظور تسهیل امور مشتریان در روزهای پایانی سال، از 17 تا 28 اسفند ( به جز روز جمعه 23 اسفند) تا ساعت 17 فعال خواهد بود.

همچنین شعب منتخب بانک ملی در روزهای 29 اسفند سال جاری و روز های 2،3، 4 و 12 فروردین ماه از ساعت 9 تا 12 به ارائه خدمات بانکی به مشتریان خواهد پرداخت.

اسامی شعب فعال بانک ملی ایران در تعطیلات پایان سال و نوروز در سایت اینترنتی این بانک قابل مشاهده است.

در صورت نیاز به افزایش زمان فعالیت شعب بانک ملی ایران در 3 روز کاری پایان سال، این موضوع بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد.