اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ساعت کار بانک های دولتی در ماه رمضان


بانک مرکزی ساعت کار بانک های دولتی در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: بانک مرکزی ساعت کار بانک های دولتی در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی بخشنامه ای به مدیران عامل بانک های دولتی ابلاغ کرد: به موجب تصمیم هیات دولت جهت بهره مندی‌ مطلوب کارکنان از فضایل و معنویات ماه مبارک رمضان و به وجود آمدن فرصت مناسب برای خودسازی و بهره‌مندی از برکات فراوان این ماه شریف و نورانی ،نسبت به تغییر ساعات کاری ادارات وبانک ها اقدام کنند.

بر همین اساس، ساعات کاری بانک های دولتی در طول ماه مبارک رمضان به شرح زیر اعلام می‌گردد:

1- ادارات و واحدهای ستادی بانک ها در کلیه استان ها به استثنای تهران، فعالیت اداری را صبح‌ها با یک ساعت تاخیر شروع و بعد از ظهر نیز یک و نیم ساعت زودتر خاتمه دهند.

2- ادارات و واحدهای ستادی بانک های دولتی در استان تهران ،فعالیت اداری خود را ساعت 9 صبح شروع و ساعت 14:30خاتمه دهند.

3- کلیه شعب و واحدهای اجرایی بانک‌های دولتی در تهران و سایر استان ها ، نیم ساعت زودتر از ادارات و واحدهای ستادی شروع به کار کنند..

4- ساعات کار کلیه شعب و واحدهای تابعه بانک های دولتی در روزهای نوزدهم (19) و بیست و سوم (23) ماه مبارک رمضان با یک ساعت تاخیر نسبت به سایرروزهای ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

5-لازم است هر گونه فعالیت فوق برنامه قبل یا بعد از پایان ساعت کار انجام گیرد.

6- برنامه ریزی ایاب و ذهاب کارکنان به گونه ای تنظیم گردد که راس ساعت مقرر در محل کار حضور داشته باشند و در پایان ساعت معین محل کار خود را ترک نمایند.


ویدیو مرتبط :
نوبخت: ساعت کار در ماه رمضان تغییر نمی کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعت کار بانک‌ های دولتی در ماه رمضان


بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی بخشنامه‌ای به مدیران عامل بانک‌های دولتی ساعت کار بانک‌ها در ماه مبارک رمضان را ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایسنا: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی بخشنامه‌ای به مدیران عامل بانک‌های دولتی ساعت کار بانک‌ها در ماه مبارک رمضان را ابلاغ کرد.

 در این بخشنامه آمده است:به موجب تصمیم هیات دولت جهت بهره مندی‌ مطلوب کارکنان از فضایل و معنویات ماه مبارک رمضان و به وجود آمدن فرصت مناسب برای خودسازی و بهره‌مندی از برکات فراوان این ماه شریف و نورانی، نسبت به تغییر ساعات کاری ادارات وبانک ها اقدام كنند.

بر همین اساس، ساعات کاری بانک های دولتی در طول ماه مبارک رمضان به شرح زیر اعلام می‌‌شود:

1ـ ادارات و واحدهای ستادی بانک‌ها در کلیه استان ها به استثنای تهران استثنای، فعالیت اداری را صبح‌ها با یک ساعت تاخیر شروع و بعد از ظهر نیز یک و نیم ساعت زودتر خاتمه دهند.

2 ـ ادارات و واحدهای ستادی بانک‌های دولتی دراستان تهران، فعالیت اداری خود را ساعت 9 صبح شروع و ساعت 14:30خاتمه دهند.

3 ـ‌ کلیه شعب و واحدهای اجرایی بانک های دولتی در تهران و سایر استان‌ها، نیم ساعت زودتر از ادارات و واحدهای ستادی شروع به کار كنند.

4ـ ساعات کار کلیه شعب و واحد های تابعه بانک های دولتی در روز های نوزدهم (19) و بیست و سوم (23) ماه مبارک رمضان با یک ساعت تاخیر نسبت به سایرروزهای ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

5 ـ لازم است هر گونه فعالیت فوق برنامه قبل یا بعد از پایان ساعت کار انجام گیرد.

6 ـ برنامه ریزی ایاب و ذهاب کارکنان به گونه ای تنظیم شود که راس ساعت مقرر در محل کار حضور داشته باشند و در پایان ساعت معین محل کار خود را ترک كنند.