اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ساعتی که با شوک الکتریکی بیدارتان می کند +عکس




بیدار شدن صبح زود یکی از مشکلاتی است که بسیاری از کارمندان و البته دانش آموزها با آن سروکار دارند و این مشکل حتی باعث تاخیر و جریمه بسیاری نیز شده است.

تا به حال طرح های بسیاری برای ساعت های آلارم دار ارائه شده است که هر کدام به نوعی افراد را بیدار می کردند که دیگر خوابشان نبرد اما اختراع یک داشن آموز هندی در این میان بسیار جالب است.

ساعت های آلارم دار ,اختراعات جدید

"سانکالپ سین ها" دانش آموز 19 ساله هندی است که تا به حال به خاطر تاخیر در رسیدن به مدرسه دچار مشکلات بسیار و البته جریمه های سنگینی شده است.

او از چندین سال قبل که با مشکل بیدار شدن مواجه بود به دنبال درست کردن یک ساعت بسیار خاص بود و البته این ایده خودش را با ساعت شوکری که اختراع کرده است به مرحله اجرا در آورد.

او در زیر دکمه "Snooze" ساعت دیجیتالی یک شوکر الکتریکی قرار داده است که باعث می شود تا دیگر دقیقا در همان زمانی که می خواهید از خواب برخیزید.

ساعت های آلارم دار ,اختراعات جدید

این شوکر قدرت زیادی ندارد اما به میزانی که بتواند انسان را کاملا از خواب بیدار کند قدرتمند است. این دانش آموز می گوید مطمئنا هیچکس نمی تواند از دست این ساعت فرار کند چرا که تا زمانی که شما دکمه اسنوز را نزده باشید کار می کند و با زدن آن برق شما را می گیرد و حتما بیدار خواهید شد.

این ساعت قرار است به زودی وارد بازار شود و قیمت آن نیز در حدود 100 دلار خواهد به طوری که پیش بینی می شود تعداد زیادی از آن در همان روزها اول به فروش برسد.
منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
شوک الکتریکی شدید توسط مارماهی الکتریکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعتی که ترسناک بیدارتان می کند +عکس



ساعتی که ترسناک بیدارتان می کند +عکس

بیدار شدن پس از یک خواب راحت یکی از سخت ترین کارهای دنیاست از این رو طراحان هر روز ساعت های خاصی می سازند تا انسان ها را به سبک های متفاوت از خواب بیدار کند.

ساعت های بسیاری هستند که این روزها می توانید در بازار مشاهده کنید. ساعت های شک دار، ساعت هایی که از شما سوال می پرسند و ... از جمله مهمترین ساعت هایی هستند که صبح ها افراد خواب را به طریق مختلف بیدار می کند.

 

ساعت,ساعت های شک دار,تعیین زمان مرگ با ساعت

 
به تازگی یک گروه طراح لوازم خانگی ساعتی را ابداع کرده اند که به شما زمان مرگتان را اعلام می کند تا با ترس خاصی از خواب بیدار شوید و بیشتر به دنبال کارهای خود باشید. این ساعت این روزها محبوبیت خاصی پیدا کرده است.
این ساعت می تواند با استفاده از Wi-Fi به اینترنت متصل شده و اطلاعات سلامت بدن شما را با استفاده از پرونده هایی که در موسسات پزشکی دارید بدست می آورد سپس تخمین هایی را زده و زمان مرگتان را به شما اطلاع می دهد. این باعث می شود تا بیشتر به فکر زندگی باشید.

 

ساعت,ساعت های شک دار,تعیین زمان مرگ با ساعت

 

این ساعت این روزها نمونه های ابتدایی خود را تست کرده است و احتمالا تا 20 روز دیگر به تولید انبوه می رسد. هم اکنون بسیاری به دنبال پیش خرید کردن این ساعت عجیب هستند و فکر می کنند این بهترین ساعت برای بیدار کردن آنهاست...../yjc.ir