اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ساعات کار داروخانه های هلال احمر در نوروز


ساعات کار داروخانه مرکزی، تک نسخه ای و شماره 2 هلال احمر در روزهای پایانی سال جاری و نوروز 94 اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا: ساعات کار داروخانه مرکزی، تک نسخه ای و شماره 2 هلال احمر در روزهای پایانی سال جاری و نوروز 94 اعلام شد.

داروخانه مرکزی و فوق تخصصی (طالقانی) و شماره 2 هلال احمر (تهرانپارس) روز جمعه 29 اسفند ماه به منظور انبارگردانی تعطیل است.

داروخانه مرکزی و تک نسخه ای هلال احمر (خیابان طالقانی) و داروخانه شماره 2 (تهرانپارس) روز پنجشنبه 28 اسفند ماه تا ساعت 15 به ارایه خدمات دارویی به شهروندان می پردازد.

همچنین ساعات کار این سه داروخانه در ایام نوروز به این شرح است:

- هفته اول نوروز از ساعت 8 تا 13

- هفته دوم نوروز از ساعت 8 تا 16

همچنین شهروندان تهرانی می توانند برای دریافت خدمات دارویی خاص 29 اسفند ماه به داروخانه 29 فروردین واقع در میدان حر مراجعه کنند.


ویدیو مرتبط :
طرح نوروز هلال احمر تربت حیدریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعات کاری داروخانه هلال احمر در نوروز


ساعات کاری داروخانه های هلال احمر در تعطیلات نوروز 95 اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا: ساعات کاری داروخانه های هلال احمر در تعطیلات نوروز 95 اعلام شد.
 
داروخانه های مرکزی هلال احمر در ایام تعطیلات رسمی نوروز از ساعت 8 تا 13 به مشتریان خدمات ارائه می دهد.

همچنین داروخانه های یاد شده در سایر روزهای غیرتعطیل سال جدید تا 14 فروردین ماه از ساعت 7 و30 دقیقه تا 16 و30 دقیقه خدمات دارویی به مشتریان ارائه می دهند.

داورخانه تک نسخه ای هلال احمر نیز به غیر از ایام تعطیل رسمی نوروز 95 همه روزه از ساعت 7 و30 تا 16 و30 پاسخگوی مراجعان خواهند بود.

ساعات کار داروخانه شماره دو هلال احمر در تهران پارس نیز در روزهای غیرتعطیل از پنجم فروردین تا پایان نوروز 95، ساعت 7 و30 تا 13 است.

داروخانه های هلال احمر در جزیره کیش از پنجم فروردین ماه بجز روزهای تعطیل همه روزه از ساعت 9 تا 13 و 17 تا 22 خدمات ارائه می دهد.

بر اساس این گزارش، داروخانه های مرکزی و تک نسخه ای هلال احمر در خیابان طالقانی و شماره دو تهرانپارس به علت انبارگردانی در روزهای 28 و 29 اسفند ماه تعطیل است.