اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ساعات کاری بانک های دولتی...



 

 

 

ساعات کاری

 

 

بانک مرکزی در بخشنامه ای ساعات کاری بانک های دولتی در طول ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

 بانک مرکزی طی بخشنامه ای به مدیران عامل بانک های دولتی ابلاغ کرد به موجب تصمیم هیات دولت برای بهره مندی مطلوب کارکنان از فضایل و معنویات ماه مبارک رمضان و به وجود آمدن فرصت مناسب برای خودسازی و بهره مندی از برکات عدیده این ماه شریف و نورانی نسبت به تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها اقدام کنند. برهمین اساس، ادارات و واحدهای ستادی بانک ها باید در تمام استان ها به استثنای تهران، فعالیت اداری را صبح ها با یک ساعت تاخیر شروع کنند و بعدازظهر نیز یک و نیم ساعت زودتر خاتمه دهند. همچنین تمام شعب و واحدهای اجرایی بانک های دولتی در تهران و سایر استان ها باید نیم ساعت زودتر از ادارات و واحدهای ستادی کار خود را شروع کنند. براساس این گزارش، ادارات و واحدهای ستادی بانک های دولتی در استان تهران نیز باید فعالیت اداری خود را ساعت ۹ صبح شروع و ساعت ۱۴ خاتمه دهند.

ساعت کار تمام شعب و واحدهای تابعه بانک های دولتی در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با یک ساعت تاخیر نسبت به سایر روزهای ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد. بانک مرکزی تاکید کرده است هرگونه فعالیت فوق برنامه باید قبل یا بعد از پایان ساعت کار انجام شود.

همچنین برنامه ریزی ایاب و ذهاب کارکنان باید طوری تنظیم شود که راس ساعت مقرر در محل کار حضور داشته باشند و در پایان راس ساعت معین محل کار خود را ترک کنند..../تحلیل:ایرنا


ویدیو مرتبط :
افزایش بدهی بانک های دولتی به بانک مرکزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعت کاری بانک‌های دولتی در ماه رمضان / پلیس: طرح زوج و فرد از فردا یک ساعت کم می‌شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار اجتماعی - ساعت کاری بانک‌های دولتی در ماه رمضان تغییر نمی‌کند

در پی این تصمیم دولت، بانک مرکزی نیز اعلام کرد که ساعات کاری بانک‌های دولتی در ماه رمضان بدون تغییر نسبت به روزهای قبل خواهد بود.

بانک مرکزی از عدم تغییر ساعت کاری بانک‌های دولتی در ماه رمضان امسال خبر داد.

به گزارش ایسنا، در حالی که در سال های گذشته در ایام ماه مبارک رمضان ساعت کاری ادارات دولتی تغییر کرده و نسبت به قبل تا حدودی محدود تر می شد با تغییر دولت، دولت یازدهم اعتقادی به این موضوع نداشته و به استناد قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر الزام کارمندان به 44 ساعت کاری ماهانه از این تغییر در ماه رمضان سال جاری امتناع کرده و روال قبل ادامه خواهد داشت.

در پی این تصمیم دولت، بانک مرکزی نیز اعلام کرد که ساعات کاری بانک‌های دولتی در ماه رمضان بدون تغییر نسبت به روزهای قبل خواهد بود.

این در حالی است که در ماه رمضان سال گذشته ساعت کاری بانک ها به روالی بود که ادارات و واحدهای ستادی بانک ها در کلیه استان ها به استثنای تهران، فعالیت اداری را صبح‌ها با یک ساعت تاخیر شروع و بعد از ظهر نیز یک و نیم ساعت زودتر تمام می کردند.

همچنین ادارات و واحد های ستادی بانک های دولتی دراستان تهران ،فعالیت اداری خود را ساعت 9 صبح شروع و ساعت 14:30پایان می دادند و یا کلیه شعب و واحد های اجرایی بانک‌های دولتی در تهران و سایر استان ها، نیم ساعت زودتر از ادارات و واحدهای ستادی شروع به کارمی کردند.

اما با تصمیم دولت به عدم تغییر ساعت کاری در ماه رمضان، بانک‌ها از ساعت 7.30 صبح به روال قبل آغاز به کار خواهند کرد.

 

---------------------

 

پلیس: طرح زوج و فرد از فردا یک ساعت کم می‌شود/ خودرو روزه‌خواران توقیف می‌شود

جانشین رییس پلیس راهور تهران به برخورد ماموران پلیس راهور تهران با هر گونه تظاهر به روزه‌خواری اشاره کرد و افزود: برابر ابلاغیه صورت گرفته در ماه مبارک رمضان ماموران راهور تهران با هرگونه تظاهر به روزه‌خواری رانندگان برخورد کرده و نسبت به توقیف خودرو متخلفان اقدام می‌کنند.

 جانشین رییس پلیس راهور تهران از کاهش یک ساعته زمان پایان طرح زوج و فرد از اول ماه مبارک رمضان خبر داد.
 
سرهنگ عابدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تدابیر ویژه پلیس راهور تهران برای ماه مبارک رمضان با اشاره به تقویت شیفت شب ماموران گفت: در جهت تسهیل ترافیک و تامین نظم و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از تراکم بار ترافیکی در معابر، تقاطع‌ها و میادین شمار نیروهای پلیس راهور از ساعت افطار تا سحر افزایش می‌یابد.
 
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن در باغ موزه دفاع مقدس گفت: خوشبختانه در این خصوص با توجه به فضای مناسب این محل مشکلی در زمینه تردد نداریم ولی پلیس راهور تهران تمهیدات ترافیکی ویژه را برای این محدوده در نظر گرفته است و انتظار داریم مراجعین با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.
 
جانشین رییس پلیس راهور تهران به برخورد ماموران پلیس راهور تهران با هر گونه تظاهر به روزه‌خواری اشاره کرد و افزود: برابر ابلاغیه صورت گرفته در ماه مبارک رمضان ماموران راهور تهران با هرگونه تظاهر به روزه‌خواری رانندگان برخورد کرده و نسبت به توقیف خودرو متخلفان اقدام می‌کنند.
 
وی در خصوص تخلفات شبانه گفت: با توجه به این که برخی از اصناف بر اساس مجوزها از افطار تا اذان صبح فعالیت می‌کنند از رانندگان درخواست می‌کنیم ضمن رعایت قوانین و مقررات از توقف در محل‌های غیرمجاز و ایجاد سد معبر و ایجاد مزاحمت‌های ترافیکی خودداری کنند. در عین حال برخورد با سدمعبر و توقف دوبله و تخلفات حادثه‌ساز خصوصا در بزرگراه‌های تهران در ساعات شب تشدید خواهد شد.
 
جانشین رییس پلیس راهور تهران با اشاره به طرح ترافیک و زوج و فرد به ایسنا گفت: به منظور تسهیل عبور و مرور شهروندان به ویژه ساکنین مناطق مرکزی شهر ساعت پایان طرح زوج و فرد در ماه مبارک رمضان یک ساعت کاهش یافته و از ساعت 6:30 تا 18 اجرا می‌شود از سوی دیگر ساعت اجرای طرح ترافیک بدون تغییر از ساعت 6:30 تا 17 خواهد بود.

اخبار اجتماعی - ایسنا