اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ساعات و هزینه بازدید از برج میلاد



 

 

 

 

برج میلاد

 

 

 

فارس: مدیر عامل برج میلاد تهران ساعات و هزینه بازدید از برج میلاد را اعلام كرد.

رحیم مطهرنژاد افزود: شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت 12 تا 18 از برج میلاد بازدید كنند.

مدیرعامل برج میلاد تهران با بیان اینكه هزینه عادی بازدید از برج میلاد برای یك طبقه حدود 7 هزار تومان است، ادامه داد: هزینه بازدیدهای تشریفاتی حدود 100 هزار تومان است.

وی در بخش دیگر سخنانش به بهره‌برداری از گنبد آسمان در اواخر سال جاری اشاره كرد و گفت: گنبد آسمان به شركت بهره‌برداری برج میلاد تحویل داده شده است.

مطهرنژاد با بیان اینكه نام دیگر گنبد آسمان، آشیانه سیمرغ است، ادامه داد: در این گنبد تاریخ تمدم ایران اسلام اجرا شده است.../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
بازدید همسران سران اجلاس از برج میلاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعات بازدید از برج میلاد تغییر کرد


ساعات بازدید از برج میلاد تهران همزمان با آغاز فصل پاییز تغییر کرد و علاقه مندان می توانند از ساعت 9 صبح تا 21 از بلندترین برج مخابراتی کشور بازدید کنند.

خبرگزاری مهر: ساعات بازدید از برج میلاد تهران همزمان با آغاز فصل پاییز تغییر کرد و علاقه مندان می توانند از ساعت 9 صبح تا 21 از بلندترین برج مخابراتی کشور بازدید کنند.

 در طول ایام تابستان با توجه به طولانی تر شدن روزها و همچنین برگزاری جشنواره رمضانی و تابستانی ساعات بازدید از برج میلاد تهران از ساعت 10 صبح تا 24 بود.

در طول ایام تابستان، شهروندان از برنامه های گسترده فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ورزشی تدارک دیده شده در این برج استفاده و استقبال کردند و شاهد افزایش چشمگیر بازدیدکنندگان برج میلاد تهران بودیم.

در حال حاضر با توجه به آغاز فصل پاییز و شروع فعالیتهای تحصیلی، ساعات بازدید از برج میلاد تهران از ساعت 9 صبح تا 21 اعلام شده است.