اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سازمان هدفمندی یارانه‌ها بدون رئیس ماند



در آستانه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه

سازمان هدفمندی یارانه‌ها بدون رئیس ماند

خبرگزاری فارس: در آستانه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها به عنوان بزرگترین سازمان دولتی با انتصاب رئیس آن به معاونت برنامه‌ریزی، بدون رئیس ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس ، در آستانه اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها رئیس جمهور در یک روز 4معاون خود را تغییر داد و جابه جا کرد که در این بین بهروز مرادی رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها را به جای ابراهیم عزیزی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور معرفی کرد.

در این بین هنوز فردی به عنوان رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها معرفی نشده است، در حالی که این سازمان دولتی زیر نظر مستقیم رئیس جمهور به رتق و فتق امور یارانه‌ای 72میلیون ایرانی می‌‌پردازد و سالانه حدود 54 هزار میلیارد تومان یارانه را مدیریت می‌کند که البته این رقم در سال جاری به 66هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

البته برخی گمانه زنیها از احتمال جایگزینی عارفیان معاون مرادی در این سمت حکایت دارند/فارس


ویدیو مرتبط :
تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها در مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیلی رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها به گوش یک نماینده مجلس



 


 

پس از آنکه رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به دلیل درگیری لفظی سید حسین حسینی نماینده فریمان به صورت او سیلی زد، رئیس مجلس بهروز مرادی را از صحن علنی اخراج کرد.

بهروز مرادی رئیس سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها که به منظور ارائه توضیحاتی پیرامون طرح دو‌فوریتی استفساریه ماده 12 قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در صحنه علنی مجلس حاضر شده بود، در جلسه علنی امروز پس از درگیری لفظی با سید‌حسین حسینی، به صورت او سیلی زد.

پس از این اقدام بهروز مرادی، تعداد زیادی از نمایندگان در اطراف او جمع شده و مانع ادامه این درگیری شدند.

علی لاریجانی رئیس مجلس نیز ضمن توصیه مرادی به رعایت ادب در صحن علنی، گفت: آقای مرادی توهین نکنید؛ این چه رفتاری است که از خودتان نشان می‌دهید؟‌

لاریجانی همچنین گفت: آقای مرادی را از مجلس اخراج کنید.

پس از این سخنان لاریجانی، محسن کوهکن عضو هیئت رئیسه مجلس، بهروز مرادی رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها را به خارج از صحن علنی پارلمان هدایت کرد.

صحن علنی مجلس پس از این درگیری بین حسینی و مرادی برای دقایقی متشنج شد.../شفاف