اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سازمان سنجش اعلام كرد:برگزای آزمون«آیلتس» توسط یك مركز جدید



آزمون آیلتس , سازمان سنجش

 

با اعلام سازمان سنجش آزمون آیلتس در ایران توسط یك مركز جدید با نام«موسسه آموزش عالی آزاد عصر دین و دانش» برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه به اطلاع كلیه داوطلبان متقاضی شركت در آزمون آیلتس می‌رسد كه در حال حاضر، این آزمون توسط دو مركز (آیلتس تهران و آیلتس دانشگاه آزاد اسلامی) در ایران برگزار می‌شود.

علاوه بر دو مركز فوق از این پس موسسه آموزشی عصر دین و دانش جایگزین موسسه ایران آیلتس به عنوان سومین مركز برگزاری آزمون آیلتس با نظارت این سازمان فعالیت خواهد نمود. لذا داوطلبان از این پس می‌توانند جهت ثبت نام در مركز جدید به آدرس http://ieltsadd.ir مراجعه كنند.

ضمنا كلیه داوطلبانی كه در موسسه ایران آیلتس ثبت نام نموده یا در امتحانات آن مركز شركت نموده اند می توانند جهت رفع هرگونه مشكل با موسسه فوق الذكر تماس حاصل نمایند..../ایسنا


ویدیو مرتبط :
قیافتون قبل وبعداز اعلام نتایج کنکور درسایت سازمان سنجش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرپرست سازمان سنجش: تغییرات احتمالی آزمون دكتری 92 تا پایان شهریور اعلام می‌شود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ظرفیت قطعی آزمون دكتری 91

سرپرست سازمان سنجش: تغییرات احتمالی آزمون دكتری 92 تا پایان شهریور اعلام می‌شود

سرپرست سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به اعلام نتایج آزمون دكتری 91 در 20 شهریور، ظرفیت قطعی پذیرش در این آزمون را اعلام كرد.

دكتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار كرد: در آزمون دكتری امسال 10 هزار دانشجو پذیرفته خواهد شد كه با در نظر گرفتن ظرفیت استعدادهای درخشان، در نهایت 12 هزار دانشجو دكتری امسال در دانشگاه‌های كشور پذیرفته خواهند شد.

وی با اشاره به زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون دكتری سال 92 همچنین اظهار كرد: ثبت‌نام آزمون دكتری نیمه متمركز سال 92 از طریق سایت این سازمان به صورت الكترونیكی از روز جمعه 3 آذر آغاز و در روز چهارشنبه 8 آذر پایان می‌پذیرد.

وی ادامه دادا: آزمون ورودی دوره دكتری نیمه متمركز سال 1392 روز جمعه 18 اسفند در حوزه‌های امتحانی سراسر كشور به طور همزمان برگزار خواهد شد.

رییس سازمان سنجش با اشاره به طرح بازنگری آیین‌نامه آزمون دكتری، اظهار كرد: این آیین‌نامه در معاونت آموزشی وزارت علوم در حال بازنگری است كه پیشنهاداتی از جمله حذف آزمون زبان و استعدادهای آزمون دكتری و برگزاری آزمون ملی زبان مطرح است كه در این رابطه تصمیم‌گیری خواهد شد.

دكتر خدایی در خاتمه اظهار كرد: نتایج بازنگری آیین‌نامه آزمون دكتری و تغییرات احتمالی آن تا پایان شهریور اعلام خواهد شد./ایسنا