اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سارق 14 ساله پایتخت در مخفیگاهش دستگیر شد/ اعتراف به دهه‌‌ها فقره دستبرد



سارق 14 ساله پایتخت که اقدام به سرقت از مغازه‌ها می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

 در پی بروز چندین فقره سرقت از داخل مغازه کسبه خیابان شمشیری تهران؛پرونده ایی در کلانتری 119 مهرآباد جنوبی تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران تجسس این یگان قرار گرفت.

در ادامه تیمی متشکل از معاونت پیشگیری و تجسس، جهت دستگیری  سارق مغازه و کشف اموال مسروقه وارد عمل شدند و پس از بازبینی فیلم ضبط شده وقوع سرقت توسط دوربین مدار بسته یکی از مغازه ها به ردپای سارقی نوجوان حدودا ۱۴ ساله رسیدند.

 سپس با بکارگیری شیوه نوین پلیسی و اطلاعاتی محل اختفای متهم در خیابان قزوین بدست آمد و نامبرده در یک عملیات ویژه پلیسی دستگیر و به جرم سرقت اعتراف و اظهار داشت که مبلغ مسروقه ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد در حال حاضر در داخل منزل وی است.

سرهنگ سید محمد حسینی سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: متهم در طول تحقیقات پلیسی به چندین فقره سرقت مشابه در محدوده یافت آباد و مهرآباد نیز معترف شد که به دلیل کم سن و سال بودنش جهت سیر مراحل قانونی این سارق نوجوان به دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم اطفال ارجاع شد.
 

اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران 


ویدیو مرتبط :
زنانی که سارق را دستگیر کردند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دخل‌زن مغازه های شرق پایتخت دستگیر شد/اعتراف به ۳۰ فقره سرقت



 رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا از دستگیری سارقی که اقدام به دخل‌زنی از مغازه های شرق پایتخت می کرد خبر داد و گفت: متهم در بازجویی های پلیسی به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ علی جهان آرایی در گفتگو با خبرنگار مهرگفت:در پی بروز چندین فقره سرقت و کش روی از مغازه های شرق تهران که موجی از نارضایتی را در بین کسبه این محدوده به وجود آورده بود؛پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران اطلاعات و تجسس این یگان رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

اخبار,اخبار حوادث, سارق

 

وی افزود: تحقیقات گسترده پلیسی و گشت زنی های هدفمند در نقاط جرم خیز برای دستگیری عامل این سرقت ها آغاز شد تا اینکه ساعت ۱۹ شب گدشته ۱۸ آبان ماه گشت انتظامی این یگان حین گشت زنی در خیابان گیلكی شمالی بود كه ناگهان چند نفر از شهروندان شتاب زده به واحد فوق مراجعه و اظهار داشتند:ما كسبه محل هستیم و از فردی ناشناس به علت كش روی از مغازه هایمان ( دخل زنی ) شاكی می باشیم و تقاضای رسیدگی داریم.

سرهنگ جهان آرایی ادامه داد: در همین حین که ماموران سرگرم بررسی موضوع بودند یكی دیگر از كسبه اعلام داشت که من فرد را می شناسم و چهره وی را به یاد دارم و گمان دارم فرد در مغازه دیگری در حال سرقت است.

کلانتر ۱۱۰ شهدا با بیان اینکه با اطلاع رسانی این کسبه وظیفه شناس ماموران بلافاصله خود را به موقعیتی که سرقت رخ داده بود رساندند، افزود: ماموران به سرعت در آن حوالی اقدام به گشت زنی کردند و دقایقی بعد مشاهده کردند متهم به طرز عجیبی در حال خالی كردن وجوه نقد از دخل مغازه یکی از کسبه است كه سریعا وی را دستگیر و به همراه شكات به كلانتری منتقل کردند.

سرهنگ جهان آرایی گفت: متهم در بازجویی پلیسی ضمن معرفی خود به نام رستم تا کنون به بیش از ۳۰ فقره کش روی و دخل زنی معترف شد که پرونده پس از تحقیقات مقدماتی برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر جرایمش در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


 اخبار حوادث  -مهر