اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سارق کفش‌های اهالی دربند دستگیر شد+عکس



حوادث,سرقت,سارق کفش‌های اهالی دربند

سارق کفش‌های اهالی دربند دستگیر شد+عکس

رییس کلانتری 122 دربند گفت: سارقی که با ترفند ‌های خاص کفش‌های داخل مجتمع‌های مسکونی را می‌دزدید، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

حوادث - سرهنگ رسول قنبری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت ده‌ها تن از اهالی دربند در خصوص سرقت کفشهایشان در مجتمع و آپارتمان، دستور العمل دستگیری متهم و یا متهمان در اختیار عوامل این کلانتری قرار گرفت. رییس کلانتری 122 دربند در ادامه اذعان داشت: در این راستا عوامل تخصصی این کلانتری به تحقیق و بررسی پرداخته و به طور نامحسوس در ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی  در کمین سارق نشستند.

وی افزود: پس از چندین ساعت در اوایل شب ماموران توانستند فردی را در حین دزدین کپسول‌های آتش نشانی شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: در نهایت متهم پس از انتقال به کلانتری معترف سرقت‌های پی در پی خود و دزدیدن کفش‌های اهالی دربند کرد.

سرهنگ رسول قنبری اظهار داشت: همچنین ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم بیش از هزار جفت کفش مردانه و زنانه کشف و ضبط کردند./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
زنانی که سارق را دستگیر کردند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین سارق تهران دستگیر شد/شیوه جدید سرقت+عکس



اعتراف به ده‌ها فقره سرقت منزل؛

عجیب ترین سارق تهران دستگیر شد/شیوه جدید سرقت+عکس

سارق نوجوانی که به طور کاملا متفاومتی اقدام به سرقت منازل مسکونی می‌کرد، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در پی شکایت برخی از شهروندان غرب تهران در خصوص سرقت لوازم با ارزش منازلشان ماموران کلانتری 118 ستار خان موظف شدند تا سارق و یا سارقان را شناسایی و دستگیر کنند.

در بررسی‌های اولیه ماموران تخصصی کلانتری متوجه شدند که فرد سارق به طور کاملا حرفه‌ای اقدام به سرقت‌ کرده است.

در بررسی بیشتر و دقیق تر در تمامی فیلم‌های ضبط شده از دوربین های امنیتی ماموران به یک نوجوان کوتاه قد و لاغر اندام که در تمامی محدوده سرقت حضور داشت، مشکوک شدند.

ماموران با چهره نگاری و درآوردن اطلاعات فرد مظنون، وی را در خیابان‌های غرب تهران دستگیر و به مقر انتقال دادند.

رئیس کلانتری 118 ستارخان "سرهنگ امیر حسین رضایی با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اعلام کرد: با انتقال متهم به هویت ذبیح 16 ساله 130 سانتی متر قد به مقر چندین شاه کلید که ساختنش کار هرکسی نبود در جیب هایش کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول در خصوص نحوه سرقت این متهم گفت: طی اعتراف سارق مشخص شد که این نوجوان از لای نرده‌های پنجره و از داخل کانال کولر وارد خانه‌ها شده و با سرقت اشیاء قیمتی توسط شاه کلید درب را از داخل باز کرده و با خونسردی مکان را ترک می‌کند و این سرقت‌ها را معمولا در مجمتع‌های مسکونی انجام می‌دهد.

در نهایت پرونده متهم برای بررسی بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شد.

سرقت منزل,عجیب ترین سارق

 

باشگاه خبرنگاران