اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سارق مسلح طلافروشی "هرسین" به دار مجازات آویخته شد



حکم اعدام در ملاء عام سارق طلافروشی هرسین، صبح امروز( یکشنبه 19 اردیبهشت) در میدان آزادی شهر کرمانشاه اجرا شد.

 به  گزارش  ایسنا  ؛سارق اصلی پرونده سرقت مسلحانه از طلافروشی هرسین که شهریور ماه سال گذشته به همراه دو نفر دیگر اقدام به سرقت مسلحانه همراه با شلیک گلوله به سمت مردم و عابرین کرده و موجب مجروح شدن چند نفر نیز شده بود، امروز اعدام شد.
 
این سارق مسلح موجبات رعب و وحشت مردم شهر هرسین را به وجود آورده بود و به همین دلیل دستگاه قضایی برای او اتهام محاربه را صادر و این حکم در دیوان عالی کشور تایید شد.
 
گفتنی است: حکم اعدام این سارق مسلح صبح امروز یکشنبه 19 شهریور در میدان آزادی شهر کرمانشاه و در ملاء عام به اجرا در آمد.
 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

4 عضو باند وحشت به دار مجازات آویخته شدند



ارتباط نامشروع,اعدام اعضای باند وحشت

معاون دادستان کرمان:
4 عضو باند وحشت به دار مجازات آویخته شدند

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: 4 عضو اصلی باند وحشت با دارا بودن جرائمی مانند زنای به عنف، ارتباط نامشروع، آدم‌ربایی، زورگیری، باج‌گیری، سرقت و قدرت‌نمایی با سلاح سرد به دار مجازات آویخته شدند.

صبح امروز چهار عضو اصلی باند وحشت با دارا بودن جرائمی مانند زنای به عنف، ارتباط نامشروع، آدم‌ربایی، زورگیری، باج‌گیری، سرقت و قدرت‌نمایی با سلاح سرد در زندان مرکزی شهر کرمان به دار مجازات آویخته شدند.

معاون دادستان کرمان  در این زمینه اظهار داشت: امروز چهار عضو اصلی باند وحشت با دارا بودن جرائمی مانند زنای به عنف، ارتباط نامشروع، آدم‌ربایی، زورگیری، باج‌گیری، سرقت و قدرت‌نمایی با سلاح سرد در زندان مرکزی کرمان به دار مجازات آویخته شدند.

علسیدی اذعان داشت: باند وحشت یک گروه هفت نفری بوده که چهار نفر از اعضای این باند به نام‌های فرزاد – ت، مسعود – خ، میثم – ص و علی – م به حکم اعدام محکوم شدند که حکم آنها به مرحله اجرا درآمد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرمان افزود: فرهاد – ت، مهرداد – پ و محمدرضا – م سه عضو دیگر باند وحشت هم به شلاق، تبعید و بیش از 25 سال حبس محکوم شده‌اند.

سیدی ابراز داشت: اعضای باند وحشت تعدادی زن را که از قبل دوستی‌های خیابانی با آنها داشته‌اند با زور و اجبار سوار خودرو کرده و به خارج از شهر و یا خانه‌هایی منتقل کرده و آنها را پس از اذیت و آزار و تجاوز به عنف و همچنین سرقت اموال در خیابان‌های شهر کرمان رها می‌کردند.

وی با بیان اینکه حمایت خانواده‌های مجرمان و عدم شکایت آسیب‌دیدگان موجب جسور شدن اعضای باند وحشت شده بود، اذعان داشت: این افراد قربانیان خود را به شکل وحشیانه‌ای مورد تجاوز قرار می‌دادند.

این مقام قضایی عنوان کرد: این مجرمان اعمال شوم خود را با استفاده از خودروهای سرقتی انجام می‌داده‌اند.

سیدی تأکید کرد: پرونده اعضای باند وحشت با توجه به حساسیت موضوع و تاکید مسئولان عالی قضایی استان کرمان در خارج از نوبت رسیدگی و طی کمتر از دو ماه منجر به صدور حکم در دادگاه کیفری استان کرمان شد.

وی از خانواده‌ها درخواست کرد که مراقب رفت و آمد فرزندان خود باشند، دوستانی که فرزندانشان در خارج از خانه دارند را شناسایی کنند و نسبت به آشنایی فرزندان خود با جنس مخالف حساسیت نشان دهند./فارس