اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سارق مسجد در زنجان دستگیر شد



فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از شناسائی و دستگیری سارق یک مسجدی در زنجان خبر داد و گفت:این متهمان در کمتر از 24ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ ایرج خانی پور افزود: در پی اطلاع پلیس از یك مورد سرقت صندوق نذورات از یك مسجدی بلافاصله موضوع در دستور كار پلیس قرار گرفت و با همكاری مردمی و بازبینی تصاویر دوربین مدار بسته یكی از سارقان شناسایی شد.


وی ادامه داد: با هماهنگی مراجع قضائی متهم دستگیر و در بازجویی های صورت گرفته به سرقت صندوق نذورات با همدستی دو نفر دیگر از دوستانش اعتراف كرد.


این مقام مسئول تصریح كرد: با تلاش ماموران همدستان این متهم نیز شناسائی و در یك اقدام ضربتی دستگیر و به جرم خود اعتراف كه تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو سارق خودرو در زنجان دستگیر شدند



فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اقداملات گسترده پلیس در ایام نوروز گفت: با کار اطلاعاتی پلیس دو سارق خودرو شناسائی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ ایرج خانی پور افزود: پلیس در ایام تعطیلات نوروز با بهره گیری از كلیه امكانات و تجهیزات خود تلاش می كند امنیت مطلوبی را با مشاركت مردم برای شهروندان ایجاد كند.


وی ادامه داد: مردم به عنوان بزرگترین حامی و پشتیبان پلیس با رعایت قانون می توانند در پیشگیری از وقوع جرائم بسیار تاثیر گذار باشند.


این مقام مسئول گفت: شب گذشته در پی یك فقره سرقت یك دستگاه خودرو پژو 206 بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور كار قرار گرفت و با تلاش های صورت گرفته خودرو در جاده روستای بولاماجی كشف شد.


خانی پور تصریح كرد: با كار اطلاعاتی و تلاش چشمگیر پلیس در این زمینه دو سارق خودرو شناسائی و دستور بازداشت متهمان صادر شد.


فرمانده انتظامی شهرستان زنجان افزود: با شناسائی متهمان و در یك اقدام ضربتی هر دو سارق دستگیر و پس از انتقال به كلانتری به جرم خود اعتراف كه تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

اخبار حوادث  - خبر  آنلاین