اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سارق طلایی بازارچه تجریش را شناسایی کنید + عکس



سرهنگ حسینی، رییس کلانتری 101 تجریش، با اشاره به اینکه ماموران این کلانتری در تعقیب یک سارق کش رو زن در محدوده تجریش هستند، از شهروندان درخواست کرد در صورت شناسایی چهره این متهم مراتب را با پلیس در میان بگذارند.

سرهنگ سید محمد حسینی، رییس کلانتری 101 تجریش، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه ماموران این کلانتری در تعقیب یک سارق کش رو زن در محدوده تجریش هستند، از شهروندان درخواست کرد با توجه به دستور قضایی در خصوص این پرونده، در صورت شناسایی چهره این متهم مراتب را با پلیس در میان بگذارند.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت:" متهم مذکور چندی پیش ضمن مراجعه به یک جواهر فروشی در پاساژ نوروزی واقع در بازارچه تجریش اقدام به سرقت طلا و نقره و جواهر از یک فروشگاه کرده است.

اخبار,اخبار حوادث, سارقان


وی افزود:" با شکایت شاکی پرونده ای در این خصوص تشکیل شده و ماموران کلانتری 101 تجریش در پی دستگیری سارق اقدامات خود را آغاز کردند، متعاقبا پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و طی آن دستور انتشار چهره متهم صادر شد.

بر این اساس، چهره متهم که در فروشگاه مذکور حضور دارد، منتشر شده و در حال حاضر ماموران کلانتری 101 تجریش، در حال پیگیری پرونده و دستگیری متهم هستند.

اخبار,اخبار حوادث, سارقان


شهروندانی که موفق به شناسایی چهره این متهم شده و اطلاعاتی از وی در دست دارند، می توانند طی تماس با تلفن های 22711013 و 21868139 یا مراجعه به آدرس کلانتری 101 تجریش واقع در خیابان شهید باهنر، خیابان شهید مقدسی، نبش بن بست آزادی مراتب را با پلیس در میان بگذارند.

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
کنسرت بازارچه خیریه دبیرستان سلام تجریش قسمت اول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست پلیس از شهروندان/ مخفیگاه سارق را شناسایی کنید+عکس



 

دستگیری ۱۳۵ زائر هنگام

 

سوم مرداد ماه امسال وقتی که مرد ۵۷ ساله برای شکایت به دادیاری شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران رفت در شکایت خود به قاضی رضوانفر گفت: بنگاه املاکی در سعادت آباد دارم و متأسفانه مدارک و اسنادی را طبق عادت داخل خورو سواری ۲۰۶ گذاشته و خودرو را نیز مقابل در بنگاه پارک کرده بودم که در روز گذشته کیف مدارک از داخل خودرو شامل مدارک، اسناد، وکالت نامه، قراردادنامه‌های مربوط به بنگاه، به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: به هیچ وجه فکر نمی‌کردم از خودرویی که در مقابل بنگاه در کنار خیابان پارک کرده و هر لحظه چشمان من و سایر همکارانم نظاره گر آن است سرقت شود به این ترتیب با دستور رضوانفر پرونده جهت رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

در فاصله بین شکایت مرد مالباخته در دادسرا و حضور وی در پایگاه دوم، سارق با وی تماس گرفته و با تهدید مالباخته در خصوص مدارک و اسناد به سرقت رفته از وی خواست تا در مقابل بازگرداندن این اسناد و مدارک مبلغ ۵ میلیون تومان به وی بپردازد.

مرد مالباخته نیز پس از چانه زنی و توافق برای پرداخت ۱. ۵ میلیون تومان، در ‌‌نهایت مبلغ یک میلیون تومان به شماره حسابی که سارق اعلام کرده بود واریز کرد.

کارآگاهان مبارزه با سرقت از داخل خودرو پایگاه دوم در تحقیقات اولیه دریافتند متهم با استفاده از عابر بانک بخشی از مبلغ یک میلیون تومان را از بانکی در شهر کرج دریافت کرده و مابقی را به حساب دیگری حواله کرده و در یک فروشگاه خرید کرده است.

در بررسی‌های بعدی معلوم شد که تمامی این عابر بانک‌ها سرقتی بوده و مالباخته شماره رمز کارت را روی کاغذی در کنار کارت یا روی کارت عابربانک یادداشت کرده و سارق پس از سرقت به راحتی توانسته موجودی را در کمترین زمان ممکن برداشت کند.

با بررسی‌های بعدی از تصاویر دوربین مداربسته شعبه بانک مورد نظر در کرج، تصاویری ازچهره متهم در لحظه برداشت مبلغ به دست آمد اما در تحقیقات بعدی کارآگاهان پایگاه دوم، هویت وی تاکنون نا‌شناس مانده است.

قاضی پرونده با توجه به شرایط موجود با درخواست افسر پرونده مبنی بر انتشار بدون پوشش تصویر این متهم موافقت کرده است.

سرهنگ کارآگاه مهرداد یگانه رئیس پایگاه دوّم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به انتشار بدون پوشش چهره متهم شهروندانی که از هویت این فرد اطلاعی دارند یا از مخفیگاه وی مطلع هستند درخواست می‌شود تا مراتب را با شماره تلفن ۶۳۹۵۷۷۵۵ یا ۶۳۹۸۱۵۲۲ تماس حاصل کرده یا به خیابان آزادی – خیابان زنجان شمالی – پایگاه دوم پلیس آگاهی مراجعه کنند... /farsnews.com