اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سارق شیشه ای با لباس زنانه كامیون دزدید



 

سارق شیشه ای با لباس زنانه كامیون دزدید

 

شرور سابقه داری كه با پوشیدن لباس زنانه یك دستگاه كامیون سرقت كرده بود، دستگیر شد.چند روز پیش رانندهیك دستگاه كامیون در تماس با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از ماموران برای دستگیری دزدی كه كامیون او را سرقت كرده بود درخواست كمك كرد.

 

پس از این تماس، ماموران كلانتری ۲۱ كرمانشاه با عزیمت به محل سرقت ـ روبه روی پایانه شهید كاویانی ـ به تحقیق از راننده مالباخته پرداختند.

 

شاكی در شرح شكایت خود گفت: پس از بارگیری قصد ترك پایانه را داشتم كه متوجه شدم فردی با لباس زنانه در میان درخت ها ایستاده و با اشاره مرا به سمت خود فرا می خواند.

 

شاكی افزود: با تصور این كه برای این خانم مشكلی پیش آمده و درخواست كمك دارد، به وی نزدیك شدم كه به یكباره با قمه ای كه زیر مانتویش پنهان كرده بود، به سویم حمله ور شد و من از ترس و وحشت فرار كردم و او با كامیون حاوی بار بسرعت محل را ترك كرد.

 

پس از شكایت فرد مالباخته، موضوع به مقام قضایی گزارش و دستور توقف خودرو صادر شد.در پی صدور دستور قضایی، طرح مهار به اجرا درآمد و ساعتی بعد ماموران با مشاهده این خودرو در شهرك فرهنگیان كرمانشاه، دستور توقف آن را صادر كردند.

 

● شرور سابقه دار

گزارش حاكی است، در پی این اقدام و بسته شدن راه فرار سارق كامیون، وی پیش از آن كه فرصت فرار پیدا كند، دستگیر شد.

 

با دستگیری متهم، ماموران مشاهده كردند سارق، شرور سابقه داری به نام پیمان است كه با پوشش و آرایش زنانه در محل پنهان شده و سپس كامیون را با بار آن سرقت كرده است.

 

با انتقال متهم به كلانتری، در بازرسی بدنی از وی یك قبضه قمه و مقادیری مواد مخدر صنعتی ـ شیشه ـ كشف و ضبط شد.

 

متهم در تحقیقات مقدماتی اعتراف كرد، به دلیل خلافكاری های متعدد و نشست و برخاست با افراد مجرم و سابقه دار، اعتیاد شدیدی به مواد مخدر روانگردان پیدا كرده است.

 

متهم افزود: ساعتی پیش از حادثه پس از مصرف شیشه دچار توهم شده و با پوشیدن لباس های خواهرم، تصور می كردم یك خانم هستم و بدون آن كه اراده ای داشته باشم، به یكباره با مشاهده راننده تصمیم گرفتم او را كتك بزنم و زمانی كه با قمه او را فراری دادم، كامیون او را سرقت كرده و بدون هدف و مسیر مشخص خودرو را به حركت درآوردم و ... .

 

این گزارش حاكی است، با ثبت اعترافات متهم و صدور دستور قضایی، وی برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت تا درخصوص دیگر جرایم ارتكابی متهم و اظهارت وی تحقیق شود.... / جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
لباس مجلسی،لباس زنانه ،لباس مجلسی زنانه ،لباس زنانه ،تولید و پخش طیطه 0912211868

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زورگیری زنانه با لباس نظافتچی/ وقتی خانم‌ها به سارق اعتماد می‌کنند + تصویر



اخبار,اخبارحوادث,نظافتچی سارق

3 زن که در پوشش پرستار و نظافتچی اقدام به سرقت از منازل می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، پنجم بهمن ماه سال گذشته فردی با مراجعه به کلانتری 129 جامی به مأموران اعلام کرد : خانمی تحت عنوان "کارگر خدمات" به منزل بنده مراجعه و در پوشش نظافت منزل اقدام به سرقت قسمتی از طلا و جواهرات داخل منزل شامل دو نیم ست طلا ، گوشواره و چندین عدد گوشواره طلا نموده است .

پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت منزل" و به دستور شعبه هشتم دادسرای ناحیه 11 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

شناسایی متهمه :
در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان با انجام چهره نگاری و بررسی بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار بنام مریم . گ ( متولد 1348 ) شدند که پیش از این نیز بواسطه ارتکاب جرایم مرتبط با سرقت و موادمخدر ، بارها دستگیر و روانه زندان شده است .

بواسطه سرقت ، او را از خانه بیرون کردم
با شناسایی هویت متهمه ، کارآگاهان با مراجعه به محل سکونت وی در منطقه تهرانپارس -  خیابان احسان ، اطلاع پیدا کردند که صاحبخانه  متهمه به خاطر انجام سرقت های متعدد این شخص ( متهمه ) را از منزل خود بیرون کرده است ؛ صاحب خانه ای که متهمه تا چندی پیش در آن سکونت داشت ، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : " پس از آنکه متوجه شدم که مریم در چندین نوبت اقدام به سرقت از داخل منزل من نموده ، بلافاصله او را از منزلم بیرون کردم " .

دستگیری متهمه :
با ادامه تحقیقات ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهمه با یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس سفید رنگ به شماره انتظامی *** هـ 79 / ایران 77 در محدوده تهرانپارس تردد دارد ؛ لذا ضمن شناسایی محل های تردد متهمه در منطقه تهرانپارس ، دستور توقیف خودرو متهمه نیز در سیستم جامع پلیس ثبت و سرانجام متهمه در حین تردد در فلکه سوم تهرانپارس – خیابان 196 شرقی شناسایی و توسط کارآگاهان دستگیر شد .

متهمه پس از دستگیری صراحتا به سرقت منزل در پوشش کارگر خدماتی اعتراف و عنوان داشت که تمامی طلا و جواهرات سرقت شده را تنها به مبلغ 5 میلیون و 500 هزار تومان و جهت تأمین هزینه مصرف موادمخدر خود فروخته است .

پرونده دوم :
هشتم اسفند ماه سال گذشته خانمی با مراجعه به کلانتری 112 ابوسعید به مأمورین اعلام کرد : " توسط خانمی که برای نظافت خانه به منزلم آمده بود ، مورد زورگیری وسرقت طلا و جواهرات قرار گرفتم " .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت بعنف منزل" و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 11 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات مالباخته :
شاکیه پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " چندی پیش از طریق یکی از همسایگان ، خانمی میانسال به عنوان کارگر خدماتی جهت انجام نظافت منزل به بنده معرفی شد ؛ من نیز بواسطه سن نسبتا بالا ، با این خانم تماس گرفته و ایشان نیز در مورخه 07/12/1393 به خانه بنده واقع در خیابان ولی عصر – کوچه میرکمالی مراجعه کرد ؛ ساعتی از حضور این خانم در داخل خانه نگذشته بود که وی در خصوص اعضای خانواده از من سؤالاتی کرد و من نیز در مابین صحبت های خود صراحتا عنوان کردم که به تنهایی زندگی می کنم" .

شاکیه در خصوص سرقت طلا و جواهراتش به کارآگاهان گفت : " حدودا ساعت 20:30 ، این خانم پس از اطلاع از وجود طلا و جواهرات در داخل خانه با چاقو به سراغ بنده آمد و با تهدید مرا مجبور کرد که محل نگهداری طلا و جواهرات را به او نشان دهم ؛ من نیز که در آن لحظه بسیار ترسیده و از لحاظ قدرت بدنی نیز قادر به مقابله با این خانم تنومند نبودم ، به ناچار محل نگهداری طلا و جواهرات را به وی نشان داده و او نیز پس از سرقت مرا در داخل یکی از اتاق حبس و از خانه خارج شد " .

دستگیری متهمه :
در ادامه تحقیقات و با انجام اقدامات پلیسی ، کارآگاهان موفق به شناسایی هویت متهمه بنام "رقیه . هـ" ( 50 ساله ) شده و پس از شناسایی مخفیگاه وی در میدان شهید مجردی و اطمینان از حضور متهمه در مخفیگاهش ، در مورخه 05/03/1394 اقدام به دستگیری وی کردند .

متهمه پس از دستگیری و شناسایی از سوی شاکیه ، صراحتا به سرقت بعنف طلا و جواهراتِ شاکیه و فروش آنها به دو خریدار طلا و جواهرات مسروقه به مبلغ 18 میلیون تومان در خیابان پیروزی اعتراف کرد که این دو خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و مقادیری از طلا و جواهرات سرقت شده از آنها کشف شد .


پرونده سوم :
سوم خرداد ماه سال جاری خانمی با مراجعه به کلانتری 161 ابوذر به مآمورین اعلام کرد : " خانم جوانی که تحت عنوان پرستار به خانم رفت و آمد داشت ، اقدام به سرقت پول ، مدارک شناسایی ، طلا و جواهرات و همچنین گوشی تلفن همراه بنده کرده است " .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت منزل" و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 18 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار رگفت.

اظهارات مالباخته :
با آغاز رسیدگی به پرونده ، مالباخته در اظهارات خود به کارآگاهان عنوان داشت : " از طریق آگهی یکی از روزنامه های کثیرالانتشار با موضوع "استخدام پرستار – بدون واسطه" ، با شماره تماسِ درج شده در داخل آگهی تماس گرفتم که خانمی ضمن پاسخگویی به تماس بنده و پس از گرفتن نشانی منزل ، به محل سکونت بنده مراجعه کرد ؛ چند روزی از حضور این خانم جوان در داخل خانه نگذشته بود که بواسطه نوع رفتارش جوان به او اعتماد پیدا کرده و همین موضوع باعث شد تا در خصوص مسائل خصوصی نیز با او صحبت نمایم تا اینکه یک روز متوجه نبود مقداری پول در داخل فایلِ داخل اتاق خواب شدم ! ؛ موضوع نبودِ پول ها را با این خانم جوان مطرح کرده و او نیز صراحتا عنوان کرد که از موضوع پول ها اطلاعی ندارد اما از فردای همان روز دیگر وی به خانه ام نیامد تا اینکه در وارسی بیشتر وسائل داخل خانه متوجه شدم که علاوه بر پول های داخل اتاق خواب ، مدارک شناسایی ، طلا و جواهرات و حتی گوشی تلفن همراهم ناپدید شده که با توجه به غیبت ناگهانی پرستار و عدم پاسخگویی ایشان به تماس ها مکرر بنده ، اطمینان دارم که تمامی این وسایل و اموال توسط همین شخص سرقت شده است " .

دستگیری متهمه :
با آغاز تحقیقات ، کارآگاهان موفق به شناسایی محل های سرقت دیگر در خیابان ولیعصر ، انقلاب و آزادی شدند که به همین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته بودند ؛ تمامی شکات و مالباختگان در اظهارات خود عنوان کرده بودند که خانم جوانی تحت عنوان "پرستار منزل" اقدام به سرقت طلا و جواهرات و وجوه نقد آنها کرده است .

در ادامه رسیدگی به پرونده و انجام چهره نگاری و بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار ، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از مجرمین زن سابقه دار در زمینه سرقت بنام "سمیرا"  شدند.

با شناسایی هویت سمیرا از سوی شکات و مالباختگان ، مخفیگاه وی در میدان حـر شناسایی ، در مورخه 04/03/1394 دستگیری و صراحتا به سرقت های تحت پوشش "پرستار منزل" اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه رامین خدایاری ، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام خبر دستگیری متهمین گفت : با توجه به اعتراف صریح هر سه متهمه ی دستگیر شده ، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی برای هر سه متهمه صادر و متهمین جهت انجام تحقیقات و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند " .


اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران