اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سارق حرفه‌ای مانتو فروشی‌های خیابان رودکی یک زن بود



زن سارق حرفه‌ای مانتو فروشی‌های خیابان رودکی در آخرین سرقت ناکام ماند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت 08:30 بیست و نهم دی ماه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر حضور فردی سارق در یک مغازه مانتو فروشی در خیابان رودکی بلافاصله واحد گشت موتورسوار 110 یگان کلانتری 108نواب جهت بررسی موضوع به محل اعزام می شود .

با حضور ماموران فردی به هویت "سالار" مراجعه و اظهار داشت:صبح امروز درب مغازه ام را باز کردم و چند لحظه جهت خرید نان از مغازه خارج شدم که بعد از مراجعه متوجه شدم خانمی که بعدا خود را در کلانتری فریبا معرفی نمود از داخل مغازه ام 10 دست لباس زنانه سرقت کرده است و قصد فرار داشت اما بنده مانع خروجش شدم و فورا با 110 تماس گرفتم.

سرهنگ محمدامین ارباب پور رئیس کلانتری 108 نواب درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به دنبال اظهارات صاحب مغازه ماموران متهم را مورد بازجویی قرار دادند که وی به جرم خود اعتراف کرد و در بازجویی های پلیسی  مشخص شد متهم همواره اوایل صبح تحت عنوان مشتری وارد مغازه کاسبان محدوده رودکی می شده و از خلوتی فروشگاه استفاده کرده و اقدام به کش روی و سرقت البسه می نموده است.

رئیس کلانتری 108 نواب خاطر نشان کرد: پرونده ای در این رابطه تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.


  اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
حرفه ای ترین زن سارق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سارق سریالی طلافروشی های تهران یک زن بود/پایان راه حرفه‌ای ترین سارق "طایفه خاص" در اصفهان



اخبار حوادث - سارق سریالی طلافروشی های تهران یک زن بود/پایان راه حرفه‌ای ترین سارق "طایفه خاص" در اصفهان

زنی که با روش کشرو زنی و سرگرم کردن صاحبان طلافروشی‌ها توانسته بود از طلافروشی‌های 3 استان کشور سرقت کند، پس از آخرین سرقتش در اصفهان توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

سرهنگ خسروی رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، گفت: در پی شکایت صاحبان طلافروشی‌های سطح استان مبنی بر سرقت از آن ها توسط زن جوانی موضوع شناسایی و دستگیری این سارق در دستور کار قرار گاه مبارزه با سرقت این استان قرار گرفت.
 
وی افزود: با انجام تحقیقات صورت گرفته هویت متهم مشخص شد و تصویری در اختیار تمامی واحد‌های طلافروشی قرار گرفت.
 
این مقام انتظامی عنوان داشت: سرانجام زن سارق هنگامی که قصد عملی کردن نقشه سرقتی دیگر از یک باب مغازه طلافروشی در شهر اصفهان را داشت ، توسط صاحب مغازه مورد شناسایی قرار گرفت و با حضور به موقع پلیس در صحنه متهم دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.
 
سرهنگ خسروی در ادامه بیان داشت: این زن 26 ساله در اعترافات خود بیان کرد که از 2 سال قبل کار سرقت از طلافروشی‌ها را آغاز کرده و تا کنون توانسته ده‌ها فقره سرقت در استان‌های تهران ، قم ، فارس و اصفهان انجام دهد.
 
رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه اهل و ساکن کرج است، گفت: هر بار پس از چند بار سرقت ، طلاهای مسروقه را به کرج بوده در آنجا به فروش می‌رساند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه احتمال می‌رود متهم در استان دیگری نیز دست به سرقت زده است، خاطر نشان کرد: تحقیقات از متهم همچنان ادامه دارد و پلیس در پی شناسایی مالباختگان است.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران