اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سارق حرفه‌ای انگشترهای گران قیمت به دام افتاد



اخبار ,اخبار حوادث ,سارق حرفه‌ای

اخبار حوادث - سارق حرفه‌ای انگشترهای گران قیمت به دام افتاد

سارق حرفه ای كه از مغازه های انگشتر فروشی در مشهد سرقت می كرد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در پی اعلام چند فقره سرقت از مغازه های انگشتر فروشی در مشهد ، طرح شناسایی عامل این سرقت ها در دستور كار پلیس قرار گرفت.

به دنبال انجام بررسی ها در این خصوص، افسران آگاهی كلانتری 12 مشهد در اجرای این ماموریت ضربتی سارق 24 ساله را در حال ارتكاب سرقت از یك مغازه دستگیر كردند.

در بازرسی از این سارق كه با سوء استفاده از غفلت مالك مغازه 19 انگشتر گران قیمت را سرقت كرده بود، 2 دستگاه تلفن همراه نیز كشف شد.

گفتنی است: تحقیقات از متهم پرونده برای كشف دیگر سرقت های او با توجه به سرنخ های موجود ادامه دارد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
سارق بدشانسی که در دام پلیس افتاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرفه ای ترین جیب بر تهران به دام افتاد



حرفه ای ترین جیب بر تهران به دام افتاد

رئیس کلانتری 180 نواب اعلام کرد حرفه ای ترین جیب بر تهران که در اتوبوس‌های BRT فعالیت می‌کرد به دام یک مامور وظیفه شناس افتاد.

 

به گزارش ابتکار، سرهنگ اصغر عرب عامری با اعلام این خبر و ضمن اشاره به این که قسمتی از خط ویژه اتوبوس تندرو پایانه آزادی، تهرانپارس و پایانه جنوب، شهید افشار از محدوده این یگان عبور می‌کند که تقاطع نواب و آزادی محل تعویض خط توسط مسافران علی الخصوص کارمندانی است که به محل کار مراجعه می‌نمایند و در اکثر اوقات این نقاط از ازدحام و جمعیت قابل توجهی برخوردار است اظهار داشت: این ویژگی ذکر شده باعث حضور و توجه اکثر سارقان بویژه جیب برها شده است.

 

رئیس کلانتری 108 نواب با اشاره به این موضوع و گزارشات دریافتی مبنی بر این که سارقان و جیب برها گاهی بسیار حرفه ای و به صورت باندی و چند نفری عمل می‌کنند اذعان داشت: در ساعت 6.40 دقیقه مورخ 4 اردیبهشت ماه سال جاری یکی از کارکنان یگان ویژه تهران بزرگ که در حین مراجعه به محل کار خود بود داخل اتوبوس متوجه حرکت مشکوک جوانی می‌شود که به طرز ماهرانه اقدام به انتخاب سوژه و نزدیک شدن به آن‌ها و وارد کردن دستش در جیب مسافران می‌کند.

 

این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: فرد سارق که با متوجه شدن تحت نظر بودنش توسط مامور وظیفه شناس در ایستگاه نواب از اتوبوس پیاده می‌شود و سوار بر اتوبوس خط مقابل، تغییر مسیر می‌دهد.وی افزود: مامور وظیفه شناس نیز بلافاصله با مراجعه به واحد گشت مستقر در چهارراه نواب موضوع را بیان و با اقدامی به موقع واحد گشت اتوبوس توقیف و متهم در حالی که در لابه لای مسافران خود را پنهان و مخفی می‌نمود دستگیر و تحت الحفظ به کلانتری انتقال داده شد.رئیس کلانتری 108 نواب گفت: پس از انتقال متهم به کلانتری و بازرسی بدنی تعدادی عابربانک، کارت شناسایی متعلق به شهروندان کشف می‌گردد و به دنبال این موضوع با مالک یکی از کارت‌های عابر بانک تماس گرفته که پس از شناسایی ضمن حضور در کلانتری و رویت متهم بیان داشت که امروز صبح این فرد کنار بنده در اتوبوس بوده است و وقتی به محل کارم رفتم متوجه شدم مدارک هویتی و کارت ساعت زنی ام سرقت شده است و متهم نیز در این خصوص صراحتاً بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

 

سرهنگ اصغر عرب عامری در پایان خاطر نشان کرد: با عنایت به این که متهم تا کنون به بیش از 100 فقره جیب بری معترف شده از شهروندانی که طی چند ماه اخیر اموال و کیف پول آنان در مسیر اتوبوس‌های BRT مسیر پارک سوار آزادی، چهارراه تهرانپارس به سرقت رفته جهت پیگیری و اعلام شکایت به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان امام خمینی (ره) نرسیده به میدان حر، خیابان 12 فروردین، مراجعه و یا با شماره تلفن 21866093تماس بگیرند./ابتکار