اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سارق جدول دزد پیدا شد


فرمانده انتظامی ملکان از دستگیری سارقی که جدول‌های کنار خیابان‌ها را سرقت می‌کرد خبر داد. -

خبرگزاری فارس: رمضان اللهوردیان اظهار کرد: عوامل گشت پاسگاه فرشباف در حین گشت زنی در یکی از روستای ملکان به یک دستگاه خودروی مزدا تک کابین به رانندگی شخصی به هویت «ج -  ن » که در حال جمع‌آوری  جدول‌های کنار خیابان بوده مشکوک و برای بررسی بیشتر وی را دستگیر و به اداره آگاهی شهرستان دلالت داده شد.

وی افزود: پس از بررسی بیشتر مشخص می‌شود وی جدول‌های کنار خیابان را به سرقت می‌برده که پرونده مقدماتی برای نامبرده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.


ویدیو مرتبط :
پرنده دزد ماهر کلک زبل سارق سرقت پفک نمکی گلچین صفاسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارق مس دزد!



دستگیری سارق مس دزد!

رییس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای منازل كه تنها ظروف‌ مسی قدیمی را به سرقت می‌برد، خبرداد.

سرهنگ داود رسولی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش برابر اعلام وقوع یك فقره سرقت منزل كه تنها ظرف‌های مسی قدیمی به سرقت رفته بود، پرونده‌ای در این خصوص تشكیل شد و كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پیگیری موضوع را دستوركار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: اقدامات كارآگاهان ادامه داشت تا این كه مجرم سابقه‌دار و حرفه‌ای به هویت «ف – ر» شناسایی شد.

رسولی‌فر تصریح كرد: متهم كه از مجرمانه حرفه‌ای به حساب می‌آید، فردی 51 ساله، دارای سوابق متعدد كیفری است كه 10 فقره از سوابقش در خصوص سرقت است.

وی با بیان اینكه پس از انجام هماهنگی‌های‌قضایی ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم سابقه‌دار را در پاتوقش دستگیر كردند و برای انجام تحقیقات تكمیلی به مقر پلیس آگاهی انتقال دادند گفت: متهم كه در ابتدای بازجویی‌ها، منكر هر گونه سرقتی شده بود، در ادامه و پس از ارایه دلایل و مستندات پلیسی، لب به اعتراف گشود.

به گفته رسولی‌فر متهم در پایان تحقیقات به انجام 9 فقره سرقت ظرف‌های مسی قدیمی از منازل خالی از سكنه شهروندان سمنانی اعتراف كرد.

وی با بیان اینكه پس از بررسی‌، صحنه‌های سرقت مشخص شد، بیشتر منازلی كه مورد دستبرد واقع شده فاقد تجهیزات ایمنی و حفاظتی استاندارد است، به عموم شهروندان توصیه كرد: هشدارهای پلیس را جدی بگیرید و با رعایت نكات ایمنی و حفاظتی، امكان وقوع این گونه جرایم را به كمترین حد برسانند./ایسنا