اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سارق‌ها خانه‌ میثم حسینی را جارو کردند


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این شرایط بد ما مالی که باشگاه دارد، سارق‌ها چک 100 میلیونی، سکه و دلارهایم را به سرقت بردند.

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این شرایط بد ما مالی که باشگاه دارد، سارق‌ها چک 100 میلیونی، سکه و دلارهایم را به سرقت بردند.

 میثم حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین روز گذشته متوجه شد که از منزل او سرقت شده است. از همین رو تمرینات فوتبال را رها کرد و به منزل رفت.

حسینی که چه چیزهایی از منزل شما به  سرقت رفته‌ است، گفت: سکه، دلار، لباس ورزشی و یک چک 100 میلیونی که روی هم بالغ بر 150 میلیون تومان می‌شود از منزل من سرقت شده است.

وی افزود: من دیروز وقتی ساعت حدود21 به منزل رسیدم دیدم درب بالکن منزلم باز است و سپس متوجه شدم تمام خانه‌ام را در روزهایی که وضعیت پرسپولیس این‌طور است جارو کرده‌اند.

مدافع قرمزپوشان تاکید کرد: من حتی امروز تا نیم ساعت پیش به اداره آگاهی رفتم و انشاءالله هر چه سریع‌تر شب عیدی سارق منزل من هم پیدا شود. البته از همه کسانی که زحمت می‌کشند، مخصوصا نیروی انتظامی تشکر می‌کنم و امیدوارم که این مشکل زودتر حل شود. بالاخره این هم شانس ماست و روزهایی که یکسری مشکلات در باشگاه پرسپولیس است این اتفاق هم گریبان‌گیر ما شد.


ویدیو مرتبط :
تیزر فیلم سارق گاوصندوق علیرضا حسینی خانوم فراهانی یونسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعقیب و گریز سارق زورگیر در بام خانه‌ها



عقیب و گریز سارق زورگیر در بام خانه‌ها

 رییس كلانتری 128 تهران نو در شرق تهران از تعقیب و گریز و دستگیری زورگیر سابقه‌دار در خیابان مسعود سعد خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ غلامرضا مینایی دراین‌باره گفت: با توجه به شكایت تعدادی از شهروندان ساكن منطقه مبنی بر فعالیت‌ مجرمانه یكی از سارقان زورگیر و سابقه‌دار، اقدامات ماموران برای دستگیری متهم آغاز شد.

وی افزود: در بررسی‌ها معلوم شد این متهم با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌كند و تاكنون چندین شكایت از وی به كلانتری ارجاع شده است.

سرهنگ مینایی اظهار كرد: پس از جمع‌بندی اطلاعات، ماموران تجسس كلانتری محل تردد و مخفیگاه متهم را  شناسایی كردند.

كلانتر 128 تهران نو درباره دستگیری متهم گفت: متهم كه از حضور ماموران با خبر شده بود، از طریق پشت‌بام منازل همجوار فرار كرد، اما ماموران كلانتری پس از نیم ساعت تعقیب و گریز در حالی كه متهم فراری سعی داشت با تهدید سلاح سرد ماموران را از دستگیری خود منصرف كند، وی را بازداشت و به كلانتری منتقل كردند.

سرهنگ مینایی خاطرنشان كرد: متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف كرد و برای تحقیقات به اداره آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

از محل اختفای متهم نیز مقداری اموال و وجوه نقد مسروقه و همچنین اسناد و مدارك متعلق به مالباختگان كشف و ضبط شد./جام جم آنلاین