اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سارقان مسلح 13 کیلو طلا دستگیر شدند/ یکی از تبهکاران به هلاکت رسید



فرمانده انتظامی شهرستان کلاله گفت: با تلاش ماموران انتظامی سارقان مسلح طلافروشی در شهرستان گالیکش پس از ۴ روز در استان سمنان دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا بهروزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاله اظهار داشت: 3 نفر سارق مسلح با 13 کیلو طلا و 2 قبضه سلاح جنگی در استان سمنان دستگیر شده‌اند.

وی افزود: 4 سارق مسلح سه‌شنبه 14 اردیبهشت ماه پس از انجام سرقت مسلحانه از طلافروشی و ایجاد رعب و وحشت در شهر گالیکش با یک دستگاه خودروی سمند با پلاک مشخص از محل گریختند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاله تصریح کرد: پس از فرار سارقان از محل سرقت، پلیس آنها را در مسیر شهرستان کلاله شناسایی کرده و اقدام به تعقیب و گریز پلیسی کرده‌اند اما سارقان با توجه به تاریکی هوا و استفاده از مسیر جنگلی و کشاورزی گریختند و پلیس موفق به دستگیری آن‌ها نشد.

بهروزی گفت: سارقان دستگیر شده 3 نفر بوده که یکی از آن‌ها که در اثر درگیری با نیروهای انتظامی فوت کرده و 3 نفر دیگر  از آن‌ها به همراه طلاهای مسروقه دستگیر شدند.
 


ویدیو مرتبط :
سارقان مسلح بانک های مشهد دستگیر شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سارقان 9 کیلو طلا دستگیر شدند



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث  - سارقان 9 کیلو طلا دستگیر شدند

سارقان مسلحی که 9 کیلو طلا و مقادیری پول را بهمن سال گذشته در شهرستان فسا در استان فارس سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در یکی از روز های بهمن سال گذشته، ماموران از طریق فوریت های پلیسی 110 از یک فقره سرقت مسلحانه در کیلومتر 20 محور فسا ـ شیراز اطلاع یافته و عازم محل حادثه شدند.

سرهنگ مصطفی محمدی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد دو نفر طلافروش با خودرو از شیراز به سمت شهرستان فسا در حرکت بوده اند که چهار نفر سرنشین مسلح و نقابدار یک دستگاه خودروی سمند، خودروی آنان را متوقف و 9 کیلو طلا و مقادیری پول و چک بانکی را از آنها سرقت کرده و به سمت شیراز متواری شده اند.

وی افزود: در پی این شکایت و دستور قضایی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. پس از شش ماه ماموران با سرنخ هایی که به دست آوردند 9 نفر از متهمان را در شهرستان داراب استان فارس شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی با بیان این که متهمان در بازجویی های اولیه به سرقت مسلحانه اعتراف کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو کیلو و 400 گرم از طلاهای سرقتی، دو قبضه سلاح، یک دستگاه شوکر و نقاب های استفاده شده در سرقت کشف و هفت دستگاه خودروی متهمان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با اشاره به این که سارقان برای تحقیقات تکمیلی و کشف دیگر اموال مسروقه در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار دارند، افزود: شهروندان از حمل و جابه جایی پول نقد و اشیای باارزش و گرانقیمت خودداری کنند و هنگام مشاهده موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
اخبار حوادث - جام جم