اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سارقان مسلح، در گروگانگیری ناکام ماندند/یکی از سارقان با گلوله همدستش کشته شد



 بامداد یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه سه مرد مسلح با لباس شخصی و یک تفنگ کلاشنیکف خودروی تویوتای دوکابینی را در جاده بیرونی بندرعباس متوقف کرده و در قالب «پلیس نامحسوس» از راننده، مدارک خودرو و هویتی خواستند.

 ایران  - این سه مأمور مرموز پس از اینکه با دیدن مدارک و جنجال‌آفرینی دو سرنشین خودرو را پیاده کردند، سعی در انتقال آنها به خودروی خود و به محل نامعلومی داشتند که با گروگان‌ها درگیر شدند. با بالا گرفتن داد و فریادها در نزدیکی یکی از روستاهای حومه‌ای، اهالی روستا وارد ماجرا شدند و پی بردند با 3 مأمور قلابی روبه‌رو هستند.

در این درگیری یکی از دزدان در تیراندازی همدست خود کشته شد، سارق دوم با تلاش گروگان‌ها و روستاییان دستگیر شد و سومین عضو این باند با خودروی زانتیای همدستانش از محل گریخت.

بنابر این گزارش، پلیس در حال تحقیق از تبهکار بازداشت شده است تا بتواند مجرم فراری را نیز دستگیر کرده و پرده از اقدام‌های مجرمانه آنها بردارد.

  اخبار حوادث -  ایران 


ویدیو مرتبط :
ناکامی سارقان مسلح و دو کشته و یک زخمی در گچساران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سارقان مسلح بانک صادرات بروات بم ناکام ماندند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با هوشیاری بانوی شجاع

سارقان مسلح بانک صادرات بروات بم ناکام ماندند

خبرگزاری فارس: 2 سارق مسلح بانک صادرات در بروات شهرستان بم با هوشیاری یکی از بانوان شجاع این شهر ناکام ماندند.

دو سارق مسلح ظهر امروز (چهارشنبه)برای سرقت به بانک صادرات شعبه بروات بم رفتند، اما هوشیاری یک بانوی شجاع آن‌ها را در حرکت پلیدشان ناکام گذاشت.

دو سارق مسلح که قصد ربایش پول‌های بانک بروات بم را داشتند به این بانک وارد شدند.

یکی از این دو سارق به داخل بانک رفت و سارق دیگر در مجاورت درب ورودی ایستاد، سارقی که در داخل بانک بود با تهدید کارکنان بانک قصد برداشتن پول‌های این شعبه را داشت، اما بانویی که در خارج از محیط بانک شاهد این صحنه بود با برداشتن سوئیچ موتورسیکلت سارقان و مراجعه به کلانتری بروات این تبهکاران را ناکام کرد.

پس از اطلاع‌رسانی به موقع این بانو به کلانتری بروات بم ماموران به محل اعزام شدند و با درگیری بین آن‌ها و سارقان یکی از سارقان مجروح و به بیمارستان انتقال یافت.

سارقی هم که داخل بانک بود، توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد.

به گزارش فارس، دادستان عمومی و انقلاب بم نیز بلافاصله پس از اطلاع از ماجرا در محل حادثه حاضر شد تا از نزدیک به موضوع رسیدگی کند./فارس