اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سارقان سریالی مغازه های اصفهان دستگیر شدند



 

 

سارقان سریالی مغازه های اصفهان دستگیر شدند

 

ماموران انتظا می اصفهان سارقان سریالی مغازه های این استان را دستگیر كردند.

با ارجاع پرونده های متعددی مبنی بر سرقت از مغازه های شهرستان اصفهان پرونده ای تحت عنوان سرقت به عنف پیش روی كارآگاهان پلیس آگاهی این استان گشوده شد.

ماموران در تحقیقات اولیه از شاكیان دریافتند تمامی مالباختگان دارای مغازه برای كسب و كار بوده و در زمانی كه این افراد برای مدت كوتاهی مغازه خود را می بستند، این سرقت ها رخ می داد.

همچنین ماموران آگاهی در تحقیقات جانبی دریافتند كه این سرقت ها به صورت مشابه رخ داده است به گونه ای كه هنگامی كه مالباختگان برای مدت كوتاهی مغازه خود را ترك كرده و تنها به بستن در شیشه ای مغازه خود اكتفا می كردند سارق یا سارقان احتمالی با ورود به محل كسب آنان اقدام به ربودن اموال داخل مغازه می كرده است.

تحقیقات كارآگاهان برای شناسایی سارق یا سارقان این سرقت های سریالی ادامه داشت تا این كه ماموران در تحقیقات تكمیلی در گشت زنی نامحسوس در ۲۹ شهریور ماه سال جاری حوزه استحفاظی خود به دو نفر مشكوك كه در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت و همچنین تعدادی اموال مسروقه را از آنان كشف و ضبط كردند.

با شناسایی و دستگیری سارقان سریالی مغازه های اصفهان آنان ضمن قبول بزه انتسابی به ۱۰۳ فقره سرقت از مغازه های اصفهان اعتراف و عنوان كردند كه در روزهای تعطیل یا در ساعات بعدازظهر كه صاحبان مغازه ها اقدام به ترك مغازه كرده و همچنین تنها به بستن در شیشه ای مغازه اكتفا می كردند، وارد مغازه شده و نسبت به سرقت اموال مالباختگان مبادرت می كردند.

به گزارش ایسنا، متهمان این پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.... / خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
سارقان مسلح بانک های مشهد دستگیر شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انهدام باند سارقان مغازه ها در اصفهان



 

  اعضای باندی كه از مغازه های سطح شهر اصفهان سرقت می كردند، توسط پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

اعضای باندی كه از مغازه های سطح شهر اصفهان سرقت می كردند، توسط پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محسن عقیلی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار كرد: در پی وقوع یك فقره سرقت از یكی از مغازه های سطح شهر اصفهان، موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران كلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی اذعان كرد: ماموران با تحقیقات گسترده موفق شدند خریدار اموال مسروقه را شناسایی و در بازرسی از مغازه وی، اموال مسروقه به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال را كشف و ضبط كنند.

این مقام مسوول بیان كرد: در بازجویی از مالخر دستگیر شده، مشخص شد ۳ نفر ناشناس اموال مسروقه را به وی فروخته اند و برای وصول پول روزهای آینده به مغازه اش مراجعه می كنند.

وی گفت: با تعقیب و مراقبت های شبانه روزی ماموران هر سه سارق به نام های محمد، فرهاد و رضا كه دارای چندین فقره سابقه كیفری بودند، دستگیر شدند.... / جام جم آنلاین