اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سارقان بانك را منفجر كردند



سارقان بانك را منفجر كردند

رسانه‌های آلمان اعلام‌كردند: چند سارق با استفاده از موادمنفجره اقدام به حمله به یك بانك كرده و دستگاه خودپرداز آن را ربودند.

پلیس آلمان با اعلام این كه این سارقان به دلیل منفجر كردن موادآتش‌زا ساختمان بانك را به طور كامل تخریب كردند، تصریح كرد: آنان پس از سرقت دستگاه خودپرداز توانستند فرار كنند.

پلیس این كشور همچنین اعلام كرد: مقدار این مواد منفجره به حدی بود كه انفجار مهیبی را شكل داد و باعث شد به دو ساختمان مجاور بانك هم خسارت وارد شود.

از میزان پول موجود در این دستگاه خودپرداز خبری منتشر نشده است، اما برآوردهای اولیه نشان می‌دهد صدها هزار یورو به ساختمان بانك خسارت وارد شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه لوكال، در جریان این سرقت به هیچ یك از ساكنان ساختمان‌های اطراف این بانك آسیبی وارد نشد./ایسنا


ویدیو مرتبط :
منفجر شدن 405 به دست سارقان ماشین جالبه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سارقان كلاه‌گیسی بانك‌ها



 

سرقت سارق

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری سارقی خبر داد که با کمین مقابل بانک‌ها و شناسایی مشتریان از آنان سرقت میكرد.

 

ایسنا:سرهنگ نیک جو در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مشتریان بانک‌ها توسط دو سرنشین یک دستگاه خودرو سریعا موضوع سرکشی از بانک‌ها و کنترل محورهای مرتبط با آن در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با هوشیاری مأموران و ارائه هشدارها و نکات آموزشی لازم به متصدیان و مشتریان بانک‌ها در مورد پیشگیری از وقوع سرقت، مأموران کلانتری 13 خاتون آباد در حین گشت زنی در سطح حوزه مشاهده كردند دو سارق با شکستن شیشه یک دستگاه خودروی پارک شده مقابل بانک، وجه نقد داخل آن را سرقت و قصد فرار را داشتند و به تعقیب آنان پرداختند.

نیك جو ادامه داد: با شروع عملیات تعقیب و گریز بلافاصله مأموران با آمادگی کامل سارقان را محاصره كردند و متهمان که راه فراری نداشتند با رها کردن خودرو و وجوه سرقتی به سمت مسیرهای فرعی روانه شدند، سرانجام سارق اصلی پس از درگیری با پلیس، با سرعت عمل و شجاعت ماموران دستگیر شد.

وی بابیان اینكه متهم با تغییر چهره و استفاده از کلاه گیس قصد فرار از قانون را داشت افزود: متهم پس از دستگیری به جرم خود مبنی بر سرقت از مشتریان بانک اعتراف کرد.

به گفته نیك‌جو، از داخل خودروی سارقان مبلغ 650 هزار تومان وجه نقد سرقتی و چهار دستگاه گوشی تلفن همراه و سیم کارت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در خاتمه از شهروندان به ویژه مشتریان بانک‌ها در خواست کرد تا حد امکان از حمل و نگهداری وجه نقد نزد خود خودداری کنند و هنگام خروج از بانک با وجه نقد مراقب موتورسیکلت سواران و حرکت‌های مشکوک عابران اطراف بانک باشند.../ایسنا