اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ساخت فیلم هندی از مراسم بدرقه تا زندان!


عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه استراتژی خانواده آقای هاشمی راجع به مهدی تبدیل مجرم اقتصادی به سیاسی است، گفت: فیلم هندی ساختن از مراسم بدرقه هم در همین راستاست.

تابناک: عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه استراتژی خانواده آقای هاشمی راجع به مهدی تبدیل مجرم اقتصادی به سیاسی است، گفت: فیلم هندی ساختن از مراسم بدرقه هم در همین راستاست.

مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای حکم مهدی هاشمی بهرمانی اظهار داشت: استراتژی خانواده آقای هاشمی راجع به مهدی تبدیل مجرم اقتصادی به سیاسی است، چراکه فکر می‌کنند با این اقدام می‌توانند از مهدی یک شبه‌قهرمان بسازند و برداشت آن را در انتخابات داشته باشند، یعنی برای آقای هاشمی "مهدی" هم کارکرد انتخاباتی دارد.

وی با بیان اینکه فیلم هندی ساختن از مراسم بدرقه نیز در همین راستاست، تصریح کرد: اینکه آقای هاشمی در دو هفته قبل برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان اعلام کاندیداتوری کرد و با توجه به اینکه زمان به زندان رفتن مهدی هاشمی را هم می‌دانست، این موضوع کاملاً بر استفاده انتخاباتی از مهدی هاشمی صحه می‌گذارد که بگوید "مهدی" را به دلیل اعلام کاندیداتوری من در مجلس خبرگان به زندان فرستادند.

 این عضو هیئت رئیسه مجلس بر همین اساس تأکید کرد: دستگاه قضایی برای خنثی‌سازی این عملیات ناجوانمردانه علیه ملت ایران و نظام، موارد تخلف و جرم را به‌صورت شفاف به مردم اعلام کند تا این استراتژی با شکست مواجه شود.


ویدیو مرتبط :
ساخت فیلم بدرقه -مرتضی پاشایی توسظ سایت هنر هفتم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدور پروانه ساخت ۴ فیلم



 

 

 

 

شورای صدور پروانه فیلمسازی ۳۵ میلیمتری در جلسه روز دوشنبه ۲۱ دی‌ماه برای ۴ پروژه سینمایی پروانه ‌ساخت صادر كرد.



فیلم‌های «دفتر ازدواج» به تهیه‌كنندگی و كارگردانی محمد درمنش ، «دلقك‌ماهی» به تهیه‌كنندگی محمدباقر آشتیانی و كارگردانی عباس مرادیان، «عشق و گلوله» به تهیه‌كنندگی و كارگردانی سعید تهرانی و «سنجاقك‌های بركه سبز» به تهیه‌كنندگی و كارگردانی علی قوی‌تن عناوین پروژه‌هایی است كه از این شورا پروانه ساخت دریافت كرده‌اند.