اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ساخت سریال نوروزی شبکه دو منتفی شد


تهیه‌کننده «پله‌پله» که قرار بود مجموعه‌اش برای پخش در ایام نوروز امسال ساخته شود، از منتفی شدن ساخت این سریال برای نوروز خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: تهیه‌کننده «پله‌پله» که قرار بود مجموعه‌اش برای پخش در ایام نوروز امسال ساخته شود، از منتفی شدن ساخت این سریال برای نوروز خبر داد.

نعمت‌الله چگینی اعلام کرد: با توجه به اینکه فرصت زیادی تا ایام نوروز باقی نمانده است، احساس کردیم با این سرعت نمی‌توانیم یک کار خوب ارائه بدهیم؛ چراکه «پله پله» سریال 26 قسمتی است؛ بنابراین تصمیم گرفتیم ساخت آن‌را به سال آینده موکول کنیم.

وی تاکید کرد: ساخته نشدن سریال «پله پله» برای نوروز امسال با تصمیم خودمان صورت گرفت و مشکلی از سوی شبکه دو سیما نداشتیم و حتی پولمان را هم گرفته بودیم.

این تهیه‌کننده در پایان گفت: با وجود اینکه سریال «پله پله» آماده کلید خوردن بود و همه کارهایش انجام شده بود، در نهایت تصمیم گرفتیم با یک فیلمنامه کامل در زمان مناسب‌تری آن را بسازیم تا هم مورد قبول خودمان و هم شبکه دو سیما باشد.

کارگردانی سریال «پله پله» بر عهده برزو نیک نژاد خواهد بود. در این سریال بازیگرانی چون آتیلا پسیانی‌، مریم سعادت‌، مهران احمدی‌، امیرحسین رستمی‌، ویدا جوان‌، امیر غفارمنش،‌ زهرا فکورصبور‌، پروین ملکی و ... ایفای نقش خواهند داشت.

فیلمنامه «پله پله» توسط سعید فرهادی و امیر عباس پیام به نگارش درآمده است. این مجموعه قرار است برای پخش از شبکه دو سیما ساخته شود.


ویدیو مرتبط :
پروژه ساخت سریال «شب های برره 2» منتفی شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«دختری به نام آهو»؛ سریال نوروزی شبکه تهران



 

 

«دختری به نام آهو»؛ سریال نوروزی شبکه تهران

 

بهزاد فراهانی، سیروس گرجستانی، مریم امیرجلالی و شهره لرستانی در سریال نوروزی «دختری به نام آهو» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی ایفای نقش خواهند کرد.

قدرت الله صلح میرزایی که مجموعه «پنجره» به کارگردانی او از شبکه تهران در حال پخش است بزودی ساخت سریالی با عنوان «دختری به نام آهو» را برای ایام نوروز این شبکه آغاز خواهد کرد.

این سریال نوروزی به تهیه کنندگی حسین قره تپه و علیرضا داوری روایت زندگی خانواده آقا مرتضی است که دارای پنج پسر است که ۴پسر او ازدواج کرده اند و پسر کوچک او وحید که تازه از سربازی آمده قرار است وارد اجتماع شود اما آقا مرتضی ....

بهزاد فراهانی، سیروس گرجستانی، مریم امیرجلالی، شهره لرستانی، فلورنظری، میر طاهر مظلومی، شهرام عبدلی، مهدی امینی خواه، مجید یاسر، مریم سلطانی، یلدا قشقایی، آزیتا ترکاشوند و پندار اکبری از جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در این مجموعه قطعی شده است.

این در حالی است که سعید سلطانی و جواد رضویان نیز در تدارک ساخت سریالی طنز برای ایام نوروز همین هستند.

دیگر عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: حامد صلح میرزایی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، طراح گریم: حسین یزدی، مدیر برنامه ریزی: ایمان یزدی، دستیار تهیه کننده: صادق قره تپه ای، مدیر تصویربرداری: فرهاد محمودی، مدیر صدابرداری: حمیدرضا اسلامی، منشی صحنه: زهرا غلامی، مجری طرح و تولید: علیرضا سالمی نیک، جانشین تولید: فرهاد فرهادی، مدیر تدارکات: علی رضایی.... / شبکه ایران