اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ساخت تجهیزات سامورایی با آهن قراضه +عکس



سامورایی,ساخت تجهیزات سامورایی با آهن قراضه

ساخت تجهیزات سامورایی با آهن قراضه +عکس

سامورایی ها گروهی خاص در ژاپن هستند که از نظر نظامی بسیار قوی و عجیب بودند این گروه در تمام دنیا مریدانی نیز دارد که حاضرند هر کاری برای سامورایی شدن انجام دهند.

ژاپن همیشه به سامورایی های خاصش معروف بوده است به طوری که کمتر کسی را می توانید در دنیا پیدا کنید که از این گروه خاص چیزی نشنیده باشد. این افراد دارای تجهیزات نظامی خاصی بودند که هنوز هم در دنیا منحصر به فرد هستند.

یک مرد بلژیکی که نام خودش را "دنی" اعلام کرده است خود را یک عاشق سامورایی واقعی می داند و از سن 16 سالگی به دنبال این گروه از ژاپنی ها بوده است. او می گوید از همان کودکی آرزویش داشتن یک شمشیر سامورایی بوده است.

به تازگی او از چیزی فراتر از یک آرزو رونمایی کرده است. دنی در خانه اش توانسته یک سامورایی با دقیق ترین تجهیزات را بسازد. او با استفاده از آهن ضایعات و با جوش دادن آن ها با هم این مجسمه را درست کرده است.

سامورایی,ساخت تجهیزات سامورایی با آهن قراضه

دنی برای ساخت تمامی وسایل یک سامورایی نزدیک به 3000 قطعه آهن کوچک استفاده کرده است. این نکته نیز لازم است بگوییم که تمام زیبایی های این لباس های سامورایی را او تنها با استفاده از چکش و با دستش درست کرده است. او تمام اطلاعات این لباس ها را از کتاب های سنتی ژاپتی استخراج کرده است.

به گفته خودش زمان ساخت این لباس ها از دستش در رفته است چرا که چندین سال است در حال تکمیل این پروژه است. این لباس ها در حال حاضر نزدیک به 35 کیلوگرم وزن دارد و اندازه آن ها برای یک انسان دو متری ساخته شده است. /باشگاه خبرنگاران

 

 

 


ویدیو مرتبط :
راننده عصبانی لودر پژو پارس را آهن قراضه کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساخت ربات با آهن قراضه +عکس



ساخت ربات با آهن قراضه +عکس

داشتن ربات شخصی یکی از ارزوهای انسان است از این رو همیشه تلاش های بیشماری در این زمینه انجام داده است. دانشمندان تا به حال ربات های مختلفی را رونمایی کرده اند همچنین عده ای نیز در خانه این کار را انجام می دهند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، ساخت ربات های پیچیده یکی از مهمترین دستاوردهای انسان بوده است از این رو آرزوی هر فردی داشتن ربات شخصی است. این باعث شده است که عده ای با هر بودجه ای که دارند دست به ساخت ربات بزنند.

"تائو ژیانگلی" مبتکر 37 ساله چینی به تازگی رباتی برای خودش ساخته است که بسیار جالب و البته منحصر به فرد است. این ربات که 25 هزار دلار برای ساخت آن خرج شده تماما از وسیله های قراضه و دست دوم درست شده است.

ساخت ربات با آهن , ربات با آهن قراضه
این مبتکر چینی یکی از افرادی است که دوست دارد همه چیز را خودش بسازد به همین علت در خانه او وسایل دست ساز بسیار زیاد دیده می شوند. این ربات نزدیک به 225 کیلوگرم است که به نظر سازنده اش شاید زشت باشد اما دلرحمی بسیاری دارد.

این ربات می تواند کارهای متفاوتی مانند دست تکان دادن، حرکت کردن و چرخاندن سر را فعلا انجام دهد. تمامی قطعات آن دسته دوم بوده و نزدیک به 110 کیت در این ربات به کار رفته است همچنین مجموع سیم های اتصالی این ربات به سه هزار متر می رسد..... /  yjc.ir

ساخت ربات با آهن , ربات با آهن قراضه

ساخت ربات با آهن , ربات با آهن قراضه