اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ساخت بیمارستان «هسته‌ای» در تهران با همکاری سازمان انرژی اتمی



اخبار,اخبار اجتماعی , بیمارستان  هسته‌ای

مشاور عالی شهردار تهران از انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین شهرداری تهران، سازمان انرژی اتمی و وزارت بهداشت برای ساخت بزرگترین مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی فوق تخصصی ولایت خبرداد

به گزارش ایسنا به نقل از شهرنوشت، مازیار حسینی با بیان اینکه این تفاهمنامه با حضور دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، دکتر هاشمی وزیر بهداشت و شهردار تهران فردا منعقد خواهد شد، افزود: طبق تفاهمی که بین شهردار تهران، وزیر بهداشت و درمان و رئیس سازمان انرژی اتمی انجام شده در جهت استفاده از دانش هسته‌ای متخصصان داخلی قرار است که به صورت تخصصی در حوزه درمانی و پزشکی اولین مرکز فوق تخصصی 1000 تخت خوابی هسته‌ای در جنوب تهران ساخته و به بهره‌برداری برسد.


  اخبار اجتماعی -  ایسنا  


ویدیو مرتبط :
بازدید رییس سازمان انرژی اتمی کشور از بیمارستان هسته‌ای درمان سرطان در ایتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رییس سازمان انرژی اتمی :نتیجه انتخابات در مساله هسته‌یی کشور تاثیرگذار است



 نتیجه انتخابات در مساله هسته‌یی کشور تاثیرگذار است

عباسی: نتیجه انتخابات در مساله هسته‌یی کشور تاثیرگذار است

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه نتایج انتخابات و حضور و مشارکت گسترده آحاد مختلف مردم در این عرصه، موجب اقتدار و تثبیت سیاسی کشور می‌شود، گفت: نتیجه انتخابات قطعا در مسئله هسته‌ای کشور تاثیر خواهد گذاشت و هر چه کشور دارای ثبات سیاسی بیشتری باشد دشمن از اهداف خود دورتر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، فریدون عباسی در شورای اداری شهرستان نطنز با بیان اینکه ایران هیچ‌گاه به دنبال سلاح کشتار جمعی نبوده است، اظهار کرد: داشتن سلاح هسته‌ای برای کشورها قدرتی به همراه نمی‌آورد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی، فنی و دستاوردهای هسته‌ای جوانان دانشمند ایران اسلامی در زمینه فن آوری‌های هسته‌ای، پزشکی، ماهواره‌ای، تولید رادیو داروها و ساخت سانتریفیوژهای نسل جدید خاطرنشان کرد: با درایت، هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور مردم در تمامی صحنه های انقلاب، از بحران‌ها و تحریم‌های دشمنان انقلاب به خوبی عبور کرده‌ایم و علی رغم تمام محدودیت‌ها و تحریم‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکا و کشورهای غربی، ایران اسلامی از حقوق مسلم هسته‌ای خود دست بر نخواهد داشت.

عباسی بیان کرد: در شرایط فعلی دشمن به دنبال سرنگون کردن نظام اسلامی است زیرا ایران اسلامی به عنوان الگوی موفق در دنیا به جهانیان عرضه شده است و مسئله تولید بمب هسته‌ای تنها بهانه‌ای بیش نیست و دعوا بر سر هسته‌ای شدن ایران است، چرا که خوب می‌دانند برنامه آینده کشور ما تصاحب فضا و پرتاب ماهواره به مدار زمین است و آن‌ها نمی‌خواهند ایران به این پیشرفت و فن آوری دست یابد.

معاون رییس جمهور به انتخابات آینده کشور نیز اشاره کرد و افزود: نتایج انتخابات و حضور و مشارکت گسترده آحاد مختلف مردم در انتخابات موجب اقتدار و تثبیت سیاسی کشور در جهان و به موجب آن تثبیت علمی، فنی و تکنولوژیک ایران است و نتیجه انتخابات قطعا در مسئله هسته‌ای کشور تاثیر خواهد گذاشت و هر چه کشور دارای ثبات سیاسی بیشتری باشد دشمن از اهداف خود دورتر خواهد شد.

عباسی به مصوبات سفرهای ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت : از 165 پروژه تصویب شده در سه دور سفر های استانی به شهرستان نطنز 80 درصد مصوبات دور اول، 90 درصد پروژه های دور دوم سفر و 50 درصد پروژه های دور سوم اجرایی شده است و تمامی طرح‌های نیمه تمام با طرح در جلسه هیئت دولت تا پایان دولت دهم و تامین اعتبار تکمیل و به بهر برداری خواهد رسید./ایسنا