اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ساختمان 4 طبقه تجاری در چهار راه ولیعصر فرو ریخت+عکس



اخبار,حوادث,اخبار حوادث

 


معاون عملیات آتش نشانی تهران گفت: ساختمان فرسوده چهارطبقه ای دیروز در چهارراه ولیعصر تهران سقوط کرد.

مهر:فتح الله تیموری اظهار داشت: دیروز یک ساختمان چهارطبقه در چهاراه ولیعصر تهران فرو ریخت که بلافاصله نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

 

 

اخبار,حوادث,اخبار حوادث

 

 

وی ادامه داد: این ساختمان تجاری به علت فرسودگی فرو ریخته است و تا کنون اخباری مبنی بر حضور افراد در این ساختمان گزارش نشده است.

تیموری تاکید کرد: ماموران آتش نشانی در حال آوار برداری و جستجو برای یافتن زیر آوارماندگان احتمالی ادامه دارد.... /  mehrnews.com


ویدیو مرتبط :
ساختمان چینی در 6 ثانیه فرو ریخت.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساختمان دو طبقه در کرج فرو ریخت




اخبار حوادث  - ساختمان دو طبقه در کرج فرو ریخت

یک دستگاه ساختمان دو طبقه 'مسکونی و تجاری' در حاشیه بلوار طالقانی شمالی شهر کرج ظهر دوشنبه فرو ریخت.

به گزارش ایرنا از شاهدان عینی، این ساختمان دارای سکنه بوده و نیروهای امدادی با حضور در محل، عملیات جستجو را آغاز کرده اند.

به گفته شاهدان، این تخریب با صدای مهیب همراه بود.

یک مقام مسوول در شهرداری منطقه یک کرج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا احتمال داد که براثر گودبرداری غیر اصولی یا انفجار گاز این ساختمان تخریب شده باشد.

وی که خواست نامش ذکر نشود، افزود: کارشناسان ذیربط برای علت یابی حادثه به همراه تیم های امدادی آتش نشانی و مرکز فوریت های پزشکی در محل حادثه حضور دارند.


 اخبار حوادث  - ایرنا