اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«ساختمان پزشکان» مروج افکار یهودیان


رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز به شدت از فیلم «ساختمان پزشکان» انتقاد کرد و آن را مروج افکار فروید دانست.

حسن عباسی در جمع دانشجویان طرح ولایت بسیج دانشجویی در واکاوی موضوع جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان با اشاره به افکار «فروید»، جامعه امروزی ما را در دوره فروید دانست و گفت: «مهم‌ترین سریالی که از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش می‌شود، ساختمان پزشکان مروج افکار فروید روانشناس یهودی است و پشت سر شخصیت‌های اصلی این سریال عکس فروید است.»

وی در مورد محوریت این سریال نیز گفت: «نظریه فروید این است که انگیزه انسان‌ها عامل حرکتشان است و باید انگیزه‌های آنها را کشف کرد؛ این انگیزه‌ها از قسمت ناخودآگاه انسان‌ها نشأت می‌گیرد؛ ناخودآگاه انسان بخشی است که خشم و شهوت انسان را رقم می‌زند و به تعبیر فروید قابل کنترل نیست و کاری که ساختمان پزشکان می‌کند، نشان دادن این انگیزه‌ها و تبیین آنها به مردم است.»

عباسی همچنین حضور مدیران صداوسیما که دارای دکترای روانشناسی هستند، در تیتراژ این سریال را نشانه‌ی این دانست که سریال کاملا حساب شده و با تأیید این مدیران ساخته شده است.

منبع: سینمافا



ویدیو مرتبط :
پژمان جمشیدی در ساختمان پزشکان (سریال ساختمان پزشکان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیوگرافی هوشنگ حریرچیان بازیگر ساختمان پزشکان



 

بیوگرافی:

 

متولد سال 1311

هوشنگ حریرچیان در بیستم مرداد 1311 متولد شد و فعالیت هنری خود را از دی ماه 1326 در تئاتر اصفهان با مدیریت زنده یاد استاد ناصر فرهمند آغاز کرد. در شهریور 1332 به تئاتر سپاهان با مدیریت علی صمدی پیوست و از سال 1338 رسما در رادیو اصفهان به عنوان هنرپیشه، گوینده، تهیه کننده، گزارشگر، کارگردان و مجری برنامه های تفریحی-هنری شروع به کار کرد. او در سال 1348 اولین تجربه تلویزیونی خود به نام "عکاس باشی" را انجام داد و فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم "جعفر خان" به کارگردانی زنده یاد علی حاتمی آغاز نمود. حریرچیان تا به امروز همچنان به فعالیت سینمایی و تلویزیونی خود ادامه می دهد.

 

 

 

یوگرافی هوشنگ حریرچیان

 

 

یوگرافی هوشنگ حریرچیان

 

 

 

 

یوگرافی هوشنگ حریرچیان