اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ساحل دریا در لیوان آب چالوسی‌ ها!


چندماهی است که کیفیت آب شرب در برخی مناطق شهر چالوس کاهش یافته و شن و انواع مختلف املاح در آن جولان می‌دهد و حتی گاهی شن‌های رسوب کرده در ته لیوان به حدی است که هر بیننده‌ای را به یاد سواحل شمال می‌اندازد.

خبرگزاری فارس: چندماهی است که کیفیت آب شرب در برخی مناطق شهر چالوس کاهش یافته و شن و انواع مختلف املاح در آن جولان می‌دهد و حتی گاهی شن‌های رسوب کرده در ته لیوان به حدی است که هر بیننده‌ای را به یاد سواحل شمال می‌اندازد.

 پس از بروز مشکلاتی برای مردم شرق مازندران در زمینه کمبود آب و کیفیت پایین آن، این بار این موضوع، مردم شهر چالوس در غرب مازندران را با مشکل مواجه کرده است. شهر چالوس که به‌عنوان شهری توریستی شهرت دارد و سالانه مسافران زیادی به آن سفر می‌کنند با مشکلات متعددی دسته و پنجه نرم می‌کند و در این میان چندماهی است که مشکل کیفیت پایین آب هم به سایر مشکلات این شهر افزوده شده است.

این مشکل در برخی از مناطق مانند خیابان آیت‌الله غفاری به‌حدی حاد و دردسرساز شده است که اهالی برای مصارف روزانه ناچارند مبالغ زیادی را صرف خرید آب معدنی کنند تا مجبور نباشند آب‌هایی که در آنها شن و ماسه غلتان است مصرف کنند، حتی برخی نیز برای فرار از این معضل دست به دامان دستگاه‌های تصفیه آب شده‌اند تا بتوانند خود و اعضای خانواده‌شان را از بیماری‌های گوناگون حفظ کنند.


ویدیو مرتبط :
دانلود فوتیج با موضوع ساحل دریا و امواج آب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عروسی کنار ساحل دریا!