اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سؤالات مکرر زن از شوهر کار دستش داد


زنی در دادگاه خانواده گفت: همه دعواهای من و شوهرم از سؤال کردن‌های من راجع به اینکه "کجا بودی" و "چه کار می‌کردی" شروع می‌شود ولی من امروز طلاق می‌خواهم و دیگر تحمل رفتارهای شوهرم را ندارم.

زنی در دادگاه خانواده گفت: همه دعواهای من و شوهرم از سؤال کردن‌های من راجع به اینکه "کجا بودی" و "چه کار می‌کردی" شروع می‌شود ولی من امروز طلاق می‌خواهم و دیگر تحمل رفتارهای شوهرم را ندارم.
 
زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 240 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* شوهرم دست بزن دارد

زن در حضور قاضی این پرونده با بیان اینکه شوهرم دست بزن دارد، ‌گفت: زمانی که او با من دعوا کرده و مرا مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد، نمی‌گذارد از خانه بیرون بروم و مرا در خانه نگه می‌دارد.

وی ادامه داد: وقتی بین ما دعوا می‌شود شوهرم تمام درب‌های خانه را قفل کرده و تلفن‌ها را نیز جمع می‌کند و من مجبورم تنها سکوت کنم تا دیگر او به من فحاشی نکند.

* روزی که دعوا نمی‌کنیم شوهرم بهترین مرد است

زن بار دیگر در برابر قاضی این شعبه با اشاره به اینکه روزی که شوهرم با من دعوا نمی‌کند بهترین مرد در زندگی می‌شود، اظهار داشت: شوهرم می‌گوید که من روی هر چیزی زیادی حساس هستم و از او سؤال می‌کنم، به همین دلیل او مدعی است که در این زمان اعصابش به هم می‌ریزد و مجبور به دعوا با من می‌شود ولی من حرف‌هایش را قبول ندارم.

وی ادامه داد: می‌خواهم از شوهرم جدا شوم، به دلیل اینکه دیگر تحمل رفتارهای دوگانه او را ندارم.

* دو سال از زندگی‌مان می‌گذرد

زن در ادامه بیان کرد: حدود 2 سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد و شوهرم، خودش را در این دو سال نشان داده است و آنقدر بدی‌هایش نسبت به خوبی‌هایش بیشتر بوده که من مجبورم دادخواست جدایی بدهم.

وی عنوان کرد: شوهرم معتقد است که هر کاری که می‌خواهد باید انجام دهد و من باید فقط مانند یک مجسمه باشم و چیزی نگویم.

* همه دعواهایمان به خاطر سؤال کردن‌های من است

زن در ادامه با بیان اینکه تمام دعواهای ما از جایی شروع می‌شود که من سؤالی می‌پرسم، گفت: شوهرم مدعی است که در زمان مجردی هیچ کس از او راجع به کارش سؤالی نکرده است بنابراین در حال حاضر نیز باید زندگیش به این شکل باشد.

وی ادامه داد: از رفتارهای شوهرم به ستوه آمده‌ام و تنها به فکر جدایی هستم و نمی‌توانم با او کنار بیایم چون من نمی‌توانم از شوهرم پیگیر نباشم که چه کارهایی انجام می‌دهد.

قاضی این شعبه بعد از چند دقیقه سکوت، برای رسیدگی به پرونده در جلسه آینده حضور مرد را خواهان شد و از زن خواست تا جلسه بعد مدارا کند و جلسه را خاتمه داد.

منبع: فارس



ویدیو مرتبط :
طولانی بودن فامیلی زن آمریکایی کار دستش داد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوءظن 32 ساله زن به شوهر کار دستش داد


مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم از ابتدای ازدواجمان تا به امروز که 32 سال از آن می‌گذرد، به من سوءظن دارد؛ دیگر طاقت این وضع را ندارم.

مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم از ابتدای ازدواجمان تا به امروز که 32 سال از آن می‌گذرد، به من سوءظن دارد؛ دیگر طاقت این وضع را ندارم.
 
 مردی در دادگاه خانواده 2 (ونک) حضور یافت و دادخواست جدایی خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این مرد در برابر قاضی این شعبه بیان کرد: همسرم دائماً به من سوءظن دارد و این موضوع باعث بروز اختلافاتی بین ما شده است؛ او فکر می‌کند که زنی دیگر در زندگی من وجود دارد و بر سر این موضوع با من بحث کرده و مشکلات و درگیری‌هایی را به وجود می‌آورد.

وی گفت: در همه این سال‌ها همسرم به من سوءظن داشت و امروز با وجود دو فرزند دختر باز هم رفتارش به همان شکل است و ما تا به امروز به خاطر آینده دو فرزندمان از یکدیگر جدا نشده‌ایم.

مرد افزود: همسرم بعد از اینکه من درخواست طلاق دادم بلافاصله مهریه‌اش را درخواست کرد تا حقش ناحق نشود؛ در واقع او به حفظ زندگی‌مان توجه نمی‌کند بلکه دائم به فکر پول و منافع خودش است.

وی بیان کرد: من و همسرم دائم با یکدیگر دعوا داریم و همسرم سوء معاشرت دارد؛ به شکلی که دیگر امکان زندگی ما در زیر یک سقف وجود ندارد.

مرد عنوان کرد: همسرم مدعی است که بعد از گرفتن مهریه و طلاق بلافاصله با پسرعمویش که تازه از همسرش جدا شده، ازدواج می‌کند؛ در حقیقت این همه سال زندگی مشترک را نادیده می‌گیرد و به فکر خودش است.

وی گفت: با اینکه ما دو فرزند داریم ولی همسرم باز هم به من شک داشته و با سوءظن‌هایش مرا آزار می‌دهد، در واقع زندگی ما به شکلی شده بود که من دائم باید به همسرم جواب پس می‌دادم و او مانند بازپرس مرا سؤال پیچ می‌کرد.

مرد افزود: از این وضع خسته شده و خواهان طلاق هستم و نمی‌خواهم دیگر در کنار همسرم به زندگی ادامه دهم و حتی یک بار دیگر در خانه و در کنارش ناهار بخورم.

قاضی این شعبه بعد از صحبت‌های مرد، رسیدگی به جلسه را به روزی دیگر با حضور زن موکول کرد و خواهان آشتی زن و مرد شد.

همچنین بیان کرد: این همه سال زندگی حیف است زیرا شما دو فرزند دارید که باید به خاطر آنها گذشت کنید.


منبع: فارس