اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«زیرزمین» در برج میلاد ...


پنجشنبه شب در دومین شب جشنواره موسیقی مقاومت، مخاطبان اولین اجرای گروه موسیقی آفاق را دیدن و آنطور که به نظر رسید به خوبی توانستند با ریتم موسیقی اش ارتباط برقرار کنند.

روزنامه تماشا: پنجشنبه شب در دومین شب جشنواره موسیقی مقاومت، مخاطبان اولین اجرای گروه موسیقی آفاق را دیدن و آنطور که به نظر رسید به خوبی توانستند با ریتم موسیقی اش ارتباط برقرار کنند.

گروه موسیقی کاوه آفاق خواننده جوان و پرطرفدار موسیقی پاپ برای اولین بار به صورت رسمی اولین کنسرت خود را اجرا کرد. اجرای پنجشنبه شب کاوه آفاق به نوعی مهر تاییدی بود بر حرف و حدیث های چند وقت اخیر درباره مجاز شدنش. در محوطه باز برج میلاد، افراد زیادی دور هم جمع شده بودند که شاید هنوز باور نکرده بودند کاوه آفاق را روی صحنه خواهند دید.

کاوه آفاق با قطعه «کلنجار» برنامه را شروع کرد. انصافا با اینکه وضعیت مکان محل اجرای جشنواره مقاومت زیاد خوب نبود ولی کاوه آفاق با تسلط خوبی به اجرای برنامه پرداخت.

«زیرزمین» در برج میلاد ...

بعد از مراسم اولیه جشنواره، مجری برنامه از کاوه آفاق و گروهش دعوت کرد که روی صحنه بیایند. با اینکه خبررسانی ضعیف بود اما استقبال خوبی از این اجرا شد تا جایی که تعداد زیادی از مردم ایستاده شاهد اجرا بودند.

وی بعد از اجرای قطعات «شال»، «اتاق آبی»، «ایران»، «خواب بازی»، «کلنجار»، «قصه زیرزمین» خطاب به طرفداران خود گفت: «امیدوارم روزی برسد که با یک کنسرت کامل در خدمت شما تماشاگران باشم که البته این روز خیلی نزدیک است.»

در پایان مردم و طرفداران از کاوه آفاق تقاضا کردند که دوباره قطعه «شال» را اجرا کند. این آهنگ یکی از پرطرفدارترین قطعه های کاوه آفاق است و طرفداران زیادیدارد. با توجه به اینکه او در این جشنواره توانست اجرایی هرچند کوتاه داشته باشد، بعید نیست که به زودیاو را در کنسرت های بزرگتری ببینیم.


ویدیو مرتبط :
خالده-روستای خالده-khaldeh-جشن-میلاد-ثامن الائمه-سورو موتوری-چی توز-برج-برج خالده-برج میلاد-سنگ چله گاه-پیام بازرگانی-مو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترخیص آنتن های تلویزیونی برج میلاد،ازگمرک



 

 

ترخیص آنتن های تلویزیونی برج میلاد،ازگمرک

 

مدیرعامل شرکت یادمان‌سازه :

آنتن های تلویزیونی برج میلاد ، از گمرک ترخیص شد


آنتن‌ها تلویزیونی و از نوع«یو- اچ - اف» - «وی - اچ - اف» و« اف - ام » است که قابـلیت پـخش تصـاویر دیجیتـالی را دارد و بـا بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا پخش تصاویر را پشتیبانی می‌کند.

مدیرعامل شرکت یادمان‌سازه ، مجری پروژه برج میلاد ، گفت : آنتن‌های تلویزیونی برج‌میلاد که از کشور آلمان خریداری شده و به گمرک ایران رسیده بود ، پس از انجام مراحل اداری و تشریفات گمرکی ترخیص شد .
منصور ترکان با بیان این مطلب اظهار داشت: آنتن‌ها تلویزیونی و از نوع«یو- اچ - اف» - «وی - اچ - اف» و« اف - ام » است که قابـلیت پـخش تصـاویر دیجیتـالی را دارد و بـا بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا پخش تصاویر را پشتیبانی می‌کند.
اودر مورد چگونگی همکاری با سازمان صدا و سیما در این زمینه به برگزاری نشست‌های کارشناسی برای بررسی مسایل اشاره کرد و افزود: در آخرین نشست مقرر شد برای ادامه همکاری ، دو تیم کارشناسی از دو طرف در اجرای مراحل نصب و راه‌اندازی سیستم با یکدیگر همکاری کنند.
ترکان همچنین زمان نصب آنتن‌های تلویزیونی برج میلاد را به تصمیم‌گیری در جلسات کارشناسی فنی منوط کرد و گفت: مسئولیت سرویس و نگهداری این آنتن‌ها در دوره گارانتی پیش بینی شده به عهده فروشنده تجهیزات و پس از آن به عهده بهره بردار است.
بنابراین گزارش، بهره برداری از تعدادی آنتهای مخابراتی برج میلاد که چندی پیش ترخیص شده بود آغاز شده است ...../تحلیل:ایلنا