اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زورگیر چاقوکش پاسداران دستگیر شد



پسر زورگیری که با تهدید چاقو اقدام به زورگیری از شهروندان می کرد، در آخرین سرقت خود با مقاومت مالباخته دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت 07:30 بیست و هشتم شهریورماه بر اساس اعلام مرکز پیام مبنی بر دستگیری سارق زورگیر در آدرس خیابان پاسداران خیابان خواجه عبدالله انصاری سریعا واحد گشت یگان کلانتری 102پاسداران به محل اعزام شدند.

با حضور ماموران در محل مشاهده شد، یک نفر که بعدا خود را به هویت "اردشیر" معرفی نمود توسط اهالی محل دستگیر شده که یک نفر از اهالی به نزد ماموران مراجعه کرد و اظهار داشت:"کنار خودروی ود ایستاده بودم که ناگهان متهم با یک قبضه چاقو به سمت بنده حمله کرد و با صدای بلند داد زد هرچقدر پول داری بده و گرنه با چاقو میزنمت که وقتی با ایشان درگیر شدم با چاقو دست چپ بنده را زخمی کرد.

شاکی ادامه داد: در نهاین در درگیری بر او پیروز و موفق به دستگیری فرد خاطی شدم که با پلیس تماس گرفتم.

سرهنگ اقبال امانی کلانتری 102پاسداران رئیس درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: فرد دستگیر شده به عنوان سارق زورگیر به کلانتری منتقل و اظهارات صورت جلسه گردید و جهت طی مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

  اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
سرود پاسداران تقدیم به پاسداران ولایت مدار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زورگیر تونل متروی آزادی دستگیر شد



 

 

متروی آزادی, تونل متروی آزادی

 

 

  

 

 

 پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زورگیر تونل متروی آزادی که عمدتا طعمه‌های خود را از میان زنان انتخاب می کرد خبر داد.

 

پلیس:ساعت 10 صبح روز جمعه 7 بهمن سال جاری، مأموران کلانتری 150 تهرانسر در حین گشت‌زنی در اتوبان آزادگان به جوانی به اسم مجید 31 ساله مشکوک شدند که در بازرسی بدنی این فرد موفق به یافتن چندین دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به افراد غیر شدند.

با انتقال متهم به کلانتری و انجام تحقیقات مقدماتی وی به عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار مورد شناسایی قرار گرفت که پیش از این چندین بار توسط مأموران کلانتری 150 تهرانسر دستگیر شده بود.

 

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور دادیار شعبه سوم داسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات، کارآگاهان پایگاه پنجم در اولین مرحله از تحقیقات پلیسی خود با بررسی سوابق مجرمانه متهم اطلاع پیدا کردند که مجید یکی از مجرمان سابقه‌داری است که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف در طول سال‌های گذشته، دستگیر و روانه زندان شده است و در حال حاضر نیز اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر از نوع شیشه دارد.

 

کارآگاهان پایگاه پنجم، در ادامه تحقیقات خود موفق به شناسایی صاحب یکی از گوشی‌های تلفن همراه کشف شده از متهم شدند. صاحب گوشی تلفن همراه خانمی حدودا 45 ساله بود که پس از حضور در پایگاه پنجم، در حالی‌که پس از شناسایی متهم به شدت شروع به لرزیدن کرده بود، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: در ساعت یک ربع به هفت صبح روز 7 بهمن از شهرک فرهنگیان به سمت تونل مترو آزادی که به محل گذر افراد تبدیل شده، به صورت پیاده در حال حرکت بودم که متوجه شدم که یک نفر از پشت سر در حال تعقیب کردن من است.

 

وی ادامه داد: بیشتر از چند متر وارد تونل مترو نشده بودم که ناگهان همین آقا که پشت سر من بود، به سمت من حمله کرد و قصد داشت تا مرا مورد اذیت و آزار قرار دهد که شروع به داد و فریاد زدن و کمک خواستن کردم که ناگهان دستانش را در مقابل دهانم گذاشت و عنوان کرد: هیچ کس در اینجا صدایت را نمی‌شنود؛ در همین لحظه و در حالیکه تلاش می‌کردم تا با داد زدن، از مردم کمک گرفته تا مرا از دست او نجات دهند ناگهان کیف دستی همراهم را از دستم بیرون کشید و گوشی تلفن همراه و وجود نقد داخل کیف را به همراه دیگر مدارک شناسایی سرقت کرد و به سرعت از محل متواری شد.

 

با  شناسایی متهم از سوی شاکی پرونده که در اظهارات خود، متهم دستگیر شده را به صورت 100 درصد به عنوان سارق زورگیر مورد شناسایی قرار داده بود، کارآگاهان پایگاه پنجم در ادامه تحقیقات خود با شناسایی سرقت‌های مشابه اطمینان پیدا کردند که سرقت‌های مشابه دیگری در محدوده تونل مترو آزادی محدوده زیرگذری که به محل عبور شهروندان تبدیل شده به وقوع پیوسته که متأسفانه بیشتر مالباختگان که عمدتا از میان زنان هستند، از پیگیری پرونده خودداری کرده و همین موضوع و عدم طرح شکایت از سوی آنها زمینه ادامه فعالیت‌های مجرمانه متهم را ایجاد کرده است.

 

سرهنگ کارآگاه علی اکبر اسدی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در توضیح این خبر گفت: در حال حاضر تحقیقات جهت شناسایی دیگر جرایم متهم و همچنین دعوت از مالباختگانی که مورد سرقت اموال و غیره قرار گرفته‌اند در دستور کار کارآگاهان پایگاه پنجم قرار گرفته است لذا از همه مالباختگان و شهروندانی که در محدوده مترو آزادی مورد سرقت اموال و غیره قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود تا برای طرح شکایت و شناسایی متهم به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه و اطمینان داشته باشند که هویت آنها به همراه هرگونه اظهارات آنها در خصوص طرح شکایت و پیگیری آن در نزد پلیس کاملاً محرمانه و محفوظ باقی خواهد ماند.... / police.ir