اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زورگیر هزار چهره دستگیر شد



زورگیر هزار چهره دستگیر شد

رییس كلانتری 142 كن گفت: یك زورگیر كه با چهره‌های متفاوت از مسافران زورگیری می‌كرد توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.

اخبار حوادث - به گزارش باشگاه خبرنگاران سرگرد جمال حسنی در تشریح خبر فوق گفت: در پی اعلام شكایت چندین تن از شهروندان در خصوص زورگیری اموالشان بلافاصله اقدامات گسترده اطلاعاتی آغاز شد.

رییس كلانتری 142 كن اظهار داشت: پس از یك روز فعالیت اطلاعاتی و مراقبتی و همچنین چهره نگاری متهم توسط مالباختگان ماموران با وجود تفاوتهای بسیار در چهره متهم، فرد مشخصی را مورد شناسایی قرار دادند.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه اظهار داشت: به دنبال این موضوع ماموران با ورود به سطح منطقه و گشت زنی هدفمند توانستند به فردی در كنار خیابان مشكوك شوند.

وی افزود: متهم با رویت ماموران اقدام به فرار كرد كه توسط ماموران آماده فاتب دستگیر شد و در بازرسی بدنی نیز از وی یك گاز اشك‌آور، 2 قبضه چاقو مخصوص زورگیری، یك عدد تراول تقلبی و بیش از 10 میلیون ریال پول نقد به صورت به هم ریخته كشف و ضبط كردند.

سرگرد جمال حسنی ادامه داد: در حین انتقال متهم به كلانتری فردی به هویت مجتبی به ماموران واحد گشت مراجعه كرد و اظهار داشت: فرد دستگیر شده دقایقی پیش از وی زورگیری كرده و اموالش را با تهدید چاقی به سرقت برده است.

این مقام مسئول انتظامی اذعان داشت: پس از انتقال متهم به كلانتری و بررسی بیشتر مشخص گردید كه متهم سر خود را تراشیده و از كلاه گیس و ریش مصنوعی برای ارتكاب جنایت خود استفاده كرده است.

وی خاطرنشان كرد: در نهایت متهم زمانی كه خود را در چنگال قانون اسیر دید لب اعتراف گشود و به بیش از 10 فقره زورگیری از هموطنان اعتراف كرد./باشگاه خبرنگاران

 

 


ویدیو مرتبط :
✿ دختر هزار چهره . تاثیر نور بر چهره ✿ کلیپ باحال جذاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواستگار هزار چهره دستگیر شد



 

خواستگار هزار چهره دستگیر شد

 

 مرد خواستگار كه با معرفی خود به عنوان وكیل پس از فریب دختران جوان به بهانه ازدواج، از منازلشان سرقت می كرد، دستگیر شد. مرد خواستگار كه با معرفی خود به عنوان وكیل پس از فریب دختران جوان به بهانه ازدواج، از منازلشان سرقت می كرد، دستگیر شد.

به گزارش «جام جم»، نهم تیرماه زنی با حضور در كلانتری ۱۲۵ یوسف آباد تهران از مردی به اتهام كلاهبرداری شكایت كرد.

شاكی به پلیس گفت: هفته گذشته در یكی از مراجع قضایی با مردی آشنا شدم كه مدعی بود وكیل است و می تواند مشكل حقوقی ام را حل كند. من نیز با اعتماد به مرد وكیل، ۱۰ میلیون تومان به وی پرداخت كردم اما او بدون هیچ اقدامی متواری شد.

شاكی افزود: وقتی پس از جستجوی فراوان نتوانستم او را پیدا كنم، از كانون وكلا پرس و جو كردم و متوجه شدم او یك كلاهبردار است.

در پی این شكایت، تحقیقات ماموران آغاز شده بود كه زن دیگری هم به كلانتری مراجعه و از مردی به اتهام سرقت اموال خانه اش شكایت كرد.

خواستگار، سارق بود

در تحقیق از شاكی معلوم شد، مردی به عنوان خواستگار او را فریب داده و از خانه اش در شمال غرب تهران طلا، جواهر، ۳۰۰۰ دلار و چند تخته فرش ابریشم به ارزش ۸۰ میلیون تومان سرقت كرده و متواری شده است.

با اطلاعات به دست آمده از هر دو شاكی و چهره نگاری رایانه ای از متهمان، معلوم شد هر دو تصویر رایانه ای متعلق به یك نفر است.

بنابراین، با هماهنگی قضایی ۲ پرونده تشكیل و به پایگاه سوم آگاهی تهران ارسال شد.ماموران كه احتمال می دادند متهم فراری سابقه دار است، در بررسی آلبوم متهمان، هویت واقعی وی را شناسایی كردند.

متهم سابقه دار حرفه ای بود

در ادامه معلوم شد این متهم به نام مجید ۳۷ ساله از سال ۶۶ تا ۸۴ بارها به اتهام سرقت مقرون به آزار، جعل اسناد، كلاهبرداری و سرقت خودرو دستگیر شده است.

به این ترتیب ماموران با زیر نظر گرفتن پاتوق های متهم، هفته گذشته او را در خیابان شهید بهشتی تهران شناسایی و دستگیر كردند.

متهم در بازجویی به كلاهبرداری و سرقت از خانه های مردم اعتراف كرد.

اعتراف شیاد هزارچهره

مرد شیاد به پلیس گفت: پس از آزادی از زندان ابتدا با جعل عنوان مامور انتظامی، مردم را فریب می دادم و در قبال خرید خودروهای مدل بالا به آنها چك های بلامحل پرداخت و فرار می كردم.

متهم ادامه داد: همچنین زنان و مردانی را كه مشكل حقوقی داشتند، به دام می انداختم و با معرفی خود به عنوان وكیل، از آنها كلاهبرداری می كردم.

متهم درباره سرقت اموال خانه های زنان تهرانی هم گفت: پس از آشنایی با دختران جوان، از آنها خواستگاری می كردم، سپس با سرقت دسته كلید آنها، وارد منازلشان شده و اموال قیمتی را سرقت می كردم.

سرهنگ استقامتی، رئیس پایگاه سوم آگاهی تهران در این رابطه گفت: با توجه به افزایش شكایت ها از متهم به اتهام كلاهبرداری و سرقت، بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۶ تهران دستور قضایی مبنی بر چاپ تصویر این كلاهبردار را در روزنامه صادر كرد تا چنانچه مردم از وی شكایتی دارند، به دادسرای ناحیه ۶ یا پایگاه سوم آگاهی تهران مراجعه كنند.گزارش : جام جم آنلاین