اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زورگیری چهار موتورسوار با قمه در تهران +عکس


انتشار یک فیلم به موضوعی جدید برای بحث در شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان تبدیل شده است.

عصر ایران:  انتشار یک فیلم به موضوعی جدید برای بحث در شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان تبدیل شده است.

این ویدئو که توسط دوربین امنیتی یک ساختمان ضبط شده، وقوع یک زورگیری در پایتخت را ثبت کرده است. در این تصاویر مشاهده می‌شود که چهار زورگیر با دو موتورسیکلت سبک در هنگام روز و مقابل چشمان شهروندان به یک مرد حمله می‌کنند تا به او دستبرد بزنند.

سارقان با تهدید قمه، مالباخته را مجبور می‌کنند تا کیف و کت خودش را تحویل بدهد، اما او مقاومت می‌کند و یکی از زورگیرها پس از گرفتن اموال مرد، با وارد آوردن ناگهانی یک ضربه قمه، صورت او را مضروب می‌کند تا زمین‌گیر شود و نتواند تعقیب‌شان کند، سپس هر چهار سارق از صحنه وقوع جرم می‌گریزند.

با این وجود که خودروهای عبوری شاهد این صحنه هستند، اما یکی از موتورسوارها که ماسک به چهره دارد، آنها را با لگد و فریاد تهدید می‌کند تا از آنجا دور شوند.

 از سوی دیگر دو مرد که از ساختمان روبه‌رو خارج شده‌اند، از فاصله 7 متری به تماشای صحنه زورگیری می‌ایستند و هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند و حتی با فریاد بقیه را خبر نمی‌کنند... .








ویدیو مرتبط :
زورگیری چهار موتورسوار با قمه در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: زورگیری در تهران با مین ضد نفر!


چند روز قبل زورگیرانی در تهران دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنها چند عدد مین ضد نفر هم پیدا شد! جام: چند روز قبل زورگیرانی در تهران دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنها چند عدد مین ضد نفر هم پیدا شد!

عکس: زورگیری در تهران با مین ضد نفر!