اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زورگیری مرد جوان از دختران شبگرد شمال تهران


رییس کلانتری 102 پاسداران گفت: جوان پولداری که با یک دستگاه خودروی سوزوکی پرسه می‌زند و با سلاح گرم از دختران زورگیری می‌کرد، دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: رییس کلانتری 102 پاسداران گفت: جوان پولداری که با یک دستگاه خودروی سوزوکی پرسه می‌زند و با سلاح گرم از دختران زورگیری می‌کرد، دستگیر شد.

سرهنگ اقبال امانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای شکایت چند تن از هوطنان به ویژه چند خانم در خصوص یک پسر جوان که با خودروی سوزوکی ویتارای توسط سلاح گرم به زورگیری می‌پرداخت، اقدامات خود را آغاز کردند.

 رییس کلانتری 102 پاسداران در ادامه اذعان داشت: در این راستا ماموران با کسب اطلاعات لازم از مالباختگان، در مناطق احتمالی حضور متهم مستقر شده و چهره به دست‌آمده از متهم را به همراه مشخصات خودرو به تمامی واحد‌های گشتی اعلام کردند.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه اذعان داشت: در این راستا عوامل واحد گشتی در ساعت 00:30 در خیابان دروس، فردی را داخل خودروی سوزکی که اسلحه‌ای را به سمت یک دختر نشانه رفته بود، مشاهده کردند.

وی در ادامه ابراز داشت: در این راستا ماموران  در حالی که چهره فرد مشاهده شده با مشخصات اخذ شده از متهم برابر بود، با تهدید اسلحه متهم را از خودرو پیاده کرده و دختر را از چنگال این شیاد نجات دادند.

سرهنگ اقبال امانی تاکید کرد: ماموران پس از ضبط اسلحه متوجه قلابی بودن آن شدند، لذا متهم به همراه شاکی به کلانتری انتقال داده شدند.

این مقام مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در کلانتری خود را به هویت "محسن" 24 ساله معرفی کرد و در بازجویی به چندین فقره زورگیری و اخاذی از دخترانی که در نیمه‌های شب در پارک‌ها و کنار خیابان پرسه می‌زدند، اعتراف نمود.


ویدیو مرتبط :
سخنانی درباره ی دختران شمال شهر تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زورگیری سارق کوتوله از دختران جوان در شمال تهران



زورگیری سارق کوتوله از دختران جوان در شمال تهران

دزد کوتوله که با پرسه زدن در خیابانهای شمال تهران از دختران جوان اخاذی می کرد پس از دستگیری به دهها فقره سرقت اعتراف کرد.

چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به کلانتری 101 تجریش راز سرقتهای دزد کوتوله را فاش کرد.

او به ماموران گفت: در خیابان الهیه در حال رفتن به خانه بودم که پسر جوانی سد راهم شد و با تهدید چاقو پول و تلفن همراهم را سرقت کرد. او پس از این سرقت با یک دستگاه موتورسیکلت کوچک از محل فرار کرد.

پس از این شکایت تیمی از ماموران تجسس کلانتری تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند همزمان با تحقیقات ماموران چندین شکایت مشابه دیگر در کلانتری مطرح شد. بررسی پرونده ها نشان داد همزمان با تاریک شدن هوا سارق قد کوتاهی با یک دستگاه موتورسیکلت کوچک در خیابانهای شمالی تهران سد راه دختران شده و با تهدید چاقو از آنها اخاذی می کند. بلافاصله مشخصات متهم در اختیار گشتی های پلیس قرار گرفت تا اینکه ساعت 20:55 یکم تیرماه یکی از واحدهای گشت کلانتری در خیابان الهیه سارق زورگیر را شناسایی کرد.

متهم با مشاهده ماموران قصد فرار از محل را داشت که تعادلش را از دست داد و با موتورسیکلت به زمین خورد. سارق کوتوله پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های اولیه منکر هرگونه سرقتی شد اما پس از رو به رو شدن با شاکیان لب به اعتراف گشود و دهها فقره زورگیری از دختران جوان در خیابانهای الهیه، دربند، شرفی منش، تختی و فرشته اعتراف کرد.

سرهنگ سعید کفراشی رئیس کلانتری 101 تجریش با اعلام این خبر به مهر گفت: از متهم یک قبضه سلاح سرد کشف و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کاراگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت./مهر