اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زورگیری دختر 25 ساله در آرایشگاه‌های زنان


دختری بعد از زورگیری از یک خانم میانسال در آرایشگاه و سرقت طلاجات وی در شهرستان خرم آباد لرستان، با سرعت عمل ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

روزنامه ابتکار: دختری بعد از زورگیری از یک خانم میانسال در آرایشگاه و سرقت طلاجات وی در شهرستان خرم آباد لرستان، با سرعت عمل ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

سرهنگ قدرت الله دالوند، در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی مراجعه خانمی به پلیس آگاهی و با اعلام اینکه یک خانم با همدستی مردی وارد آرایشگاه وی شده و پس از مجروح ساختن وی با ضربات چاقو اقدام به سرقت 5 حلقه النگو، یک رشته گردنبند و یک جفت گوشواره کردند، سریعا موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی لرستان اظهار داشت: ماموران موفق به شناسایی دو زورگیر در منطقه خرم آباد لرستان شدند و در یک عملیات ضربتی دختر زورگیر را به همراه همدستش دستگیر کردند.

 وی افزود: خانم زورگیر به هویت ساغر 25 ساله به جرم خود با همدستی یک پسر جوان اعتراف کرد.

گفتنی است، تحقیقات پلیس برای شناسایی سایر جرائم ساغر کماکان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
زورگیری توی آرایشگاه...بدبخت مردکه...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرگرمی جالب و خوشمزه این دختر 25 ساله او را به شهرت رساند +عکس



سرگرمی خوشمزه و مورد علاقه این دختر 25 ساله از او یک فرد مشهور ساخته است.

سرگرمی جالب و خوشمزه این دختر

این دختر خانم 25 ساله که "استف پارکر" نام دارد کمدی از جنس کیک ساخته است و قصد دارد آن را به قیمت 800 پوند به فروش برساند. او برای کامل کردن این مجموعه لباسهایی از جنس شکلاتهای رنگی تهیه کرده و در این کمد عروسکی جای داده است.

"استف" 40 ساعت وقت برای ساخت این کمد صرف کرد و آن را با کیک هایی با طعم وانیل و شکلات و تمشک قرمز تهیه کرده است و میگوید این کیک میتواند برای تغذیه صد نفر کافی باشد. به عقیده او این جالب است که کسی کمدی در اتاقش داشته باشد که هروقت گرسنه شد بتواند تکه ای از آن را بخورد.

"استف" همچنین برای راحتی بیشتر یک آی پد روی در این کمد طرح الیزابت تعبیه کرده است که به راحتی میتوان به صورت آنلاین لباس های مد روز را دید و خریداری کرد و همچنین میتوان با دوستان در ارتباط بود.

وی در ادامه میگوید اگرچه ساخت این کمد وقت گیر و خسته کننده بوده است اما او نتیجه کار را دوست دارد.او گفته است اگر این کمد زود به فروش برسد قصد دارد کمد دیگری با مشخصات مشابه تهیه کند./ گروه خبری پرداد

سرگرمی جالب و خوشمزه این دختر

سرگرمی جالب و خوشمزه این دختر

سرگرمی جالب و خوشمزه این دختر