اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زورگیری بی رحمانه با چاقو در ساعات پایانی شب



اخبار,اخبار حوادث ,زورگیری

 

اخبار حوادث - زورگیری بی رحمانه با چاقو در ساعات پایانی شب

فرمانده انتظامی گنبد كاووس استان گلستان از دستگیری چهار نفر از اعضاء باند سرقت به عنف و اعتراف آنان به 16 فقره سرقت های به عنف و زورگیری خبر داد.

سرهنگ  "محمد علی عسگری" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص جزئیات این خبر گفت: طی دو ماهه اخیر اخباری مبنی بر زورگیری و سرقت های به عنف در سطح راهها و مناطق خلوت برون شهری در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت .
 
وی گفت: تعدادی از مالباختگان نیز با مراجعه حضوری به پلیس آگاهی اعلام كردند افرادی با تهدید چاقو اقدام به زورگیری گوشی تلفن همراه وجوه نقد و موتور سیكلت آنان خصوصأ در ساعات پایانی شب می كنند.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: در همین راستا تیمی ویژه متشكل از عوامل آگاهی و انتظامی تشكیل و تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت را به صورت ویژه در دستور كار قرار دادند.
 
وی تصریح كرد: با تلاش مأموران و راهنمایی مالباختگان سركرده باند دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.
 
سرهنگ عسگری به اعترافات متهم اشاره و اظهار داشت: در تحقیقات تخصصی بعمل آمده متهم به زورگیری و سرقت های به عنف از شهروندان در سطح شهر های گنبدكاووس ، علی آباد ، دلند و آزادشهر با همكاری 3 نفر از همدستانش اعتراف كرد.
 
وی یادآور شد: با تلاش مأموران همدستان سارق نیز دستگیر و در تحقیقات تخصصی بعمل آمده به 16 فقره سرقت به عنف موتور سیكلت اعتراف كردند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
کلیپ آهنگ پیانوی آرامش بخش برای ساعات پایانی شب | ببینید و بشنوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مامور قلابی کلانتری ابوذر به دام افتاد/ فریب دختران و پسران در ساعات پایانی شب



مامور قلابی که اقدام به اخاذی از دختران و پسران محله ابوذر تهران می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 21، هجدهم اردیبهشت ماه درپی اطلاع مردم مبنی براینکه شخصی با عنوان مامور کلانتری قصد فریب دختران و پسران جوان را دارد، ‌تیمی از کلانتری ابوذر جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

عوامل پلیس در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که فرد مورد نظر به نام سعید با جعل عنوان مامور کلانتری و به بهانه اینکه آشنا‌هایی در مقر انتظامی دارد، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری می‌کرد که توسط مردم دستگیر شده بود.

سرهنگ حجت اله مرادی رئیس کلانتری 161ابوذر درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری به چندین فقره کلاهبرداری از دختران و پسران به بهانه حل مشکلات انتظامی خودشان و دوستانشان اعتراف کرد.

وی افزود: پرونده متهم جهت بررسی بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.