اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زورگیری بی‌رحمانه از مردم در قهوه خانه سیار/پاتک پلیس به محل برگزاری مهمانی‌های شبانه اراذل و اوباش+عکس




 اخبار حوادث - زورگیری بی‌رحمانه از مردم در قهوه خانه سیار/پاتک پلیس به محل برگزاری مهمانی‌های شبانه اراذل و اوباش+عکس

سه زورگیر که در پوشش قهوه خانه سیار از مشتریانشان در جاده بومهن به تهران زورگیری می‌کردند، دستگیر شدند.

اخبار,اخبارحوادث,سرقت‌ها

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در خرداد ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 146 حکیمیه به مأموران اعلام کرد: برای خرید چای در نزدیکی پل جاجرود توقف کرده بودیم که توسط چند نفر مورد ضرب و شتم با چاقو و قمه قرار گرفتیم و تمامی اموال همراهمان از قبیل طلا، پول و گوشی تلفن همراه به سرقت رفت؛ درحال حاضر نیز دوستم به علت شدت جراحات وارد شده در بیمارستان تحت اقدامات درمانی قرار گرفته است.
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری" و به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، موضوع جهت رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
شاکی (مالباخته) پس از حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: روز دهم خرداد به همراه دوستم از شمال به سمت تهران در حرکت بودیم؛ حدوداً ساعت یک بامداد پس از پل جاجرود برای خرید چای در یک قهوه خانه سیار واقع در بیابان‌های حاشیه جاده توقف کردیم؛ چند نفر جوان در آنجا حضور داشتند که به نظر در وضعیت مناسب و طبیعی قرار نداشتند؛ آنها به طرف ما حمله ور شدند و با چاقو و شمشیر ما را مجروح کردند و تمام اموال همراه ما از قبیل پول، طلا و گوشی تلفن همراه را زورگیری کردند؛ در حالیکه دوستم از ناحیه شکم دچار جراحت بسیار شدیدی شده بود، از آنها درخواست و خواهش کردم تا حداقل اجازه دهند تا وی را به بیمارستان برسانم.

به این بهانه توانستیم از آن مهلکه جان سالم به در ببریم و دوستم را به سرعت به بیمارستان رساندم که بلافاصله به اتاق جراحی منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.
 
با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که این قهوه خانه سیار که در مسیر بازگشت جاده تهران – بومهن قرار دارد به مکانی برای شرب خمر، میهمانی‌های شبانه و همچنین تردد اراذل و اوباش منطقه تبدیل شده است.
 
در ادامه و با شناسایی سه نفر به عنوان سارقین زورگیر، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران به این قهوه خانه مراجعه کردند و موفق به دستگیری سه نفر شدند که این مکان را به صورت غیرقانونی دایر کرده بودند؛ این سه متهم پس از انتقال به اداره پنجم و شناسایی از سوی شاکی پرونده، صراحتاً به زورگیری از شاکی و دوستش و همچنین ده‌ها فقره زورگیری با استفاده از موتورسیکلت‌های مسروقه اعتراف کردند.
 
متهمان در اعترافات خود صراحتاً عنوان کردند که موتورسیکلت‌های طرح هوندا 125 را در خاک سفید، میدان رهبر و جشنواره سرقت کرده بودند و با آنها در مناطق مختلف شهر به ویژه در محدوده تهرانپارس، سیدخندان، استخر و ... اقدام به زورگیری می‌کردند.
 
سرهنگ کارآگاه محمد اشراقی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان به ده‌ها فقره سرقت و زورگیری در مناطق مختلف شهر تهران، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر شد و هر سه متهم جهت انجام تحقیقات و شناسایی جرایم ارتکابی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته‌اند.


  اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
حمله اراذل و اوباش به یك قهوه خانه (ایران) 18+

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاتک پلیس به 33 خانه اراذل و اوباش/دستگیری 20 عربده‌کش و مزاحم



اخبار,اخبار حوادث, اراذل و اوباش

 

اخبار حوادث - پاتک پلیس به 33 خانه اراذل و اوباش/دستگیری 20 عربده‌کش و مزاحم

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری 20 اخلال گر نظم عمومی در بندرعباس خبر داد.

سرهنگ بهرام عزیزی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ضمن شناسایی مخفیگاه تعدادی از بر هم زنندگان نظم عمومی، طرح پاکسازی نقاط و محلات آلوده را در 7 محله از محلات بندرعباس اجراء و در این رابطه 33 منزل و مخفیگاه متعلق به اخلال گران را پاکسازی کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان ادامه داد: در اجراء این طرح که با همکاری یگان ویژه استان اجرا شد، 20 نفر از اراذل و اوباش و اخلال گران نظم عمومی که سوابق متعدد درگیری، عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان را داشتند دستگیر شدند.

سرهنگ عزیزی خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه های متهمان تعدادی سلاح سرد از نوع چاقو و قمه کشف و نیز یک دستگاه خودرو پاترول حامل 2 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و توقیف شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران