اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زورگیری برای خرید هدیه دختر مورد علاقه


با اطلاعات به دست آمده از شاكی، جستجو برای دستگیری سارق فراری آغاز شد.ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه و تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند، زوج صاحبخانه چند روزی است كه به سفر رفته‌‌اند و یكی از اقوام آنها به این محل رفت و آمد می‌كرده است. مرد جوانی كه با زورگیری قصد خرید هدیه برای دختر مورد علاقه‌اش را داشت، از سوی ماموران انتظامی مشهد دستگیر شد.


چند روز پیش فردی با حضور در كلانتری 25 مشهد از مرد جوانی به اتهام زورگیری شكایت كرد.شاكی به پلیس گفت: برای ملاقات با یكی از دوستانم سوار بر یك موتورسیكلت مسافربر شدم و در میانه راه راكب موتورسیكلت با ادعای این كه پدرش بیمار بوده و برایش دارو خریده است، خواست تا اجازه دهم داروها را به وی تحویل دهد و بعد مرا به مقصد برساند.شاكی اضافه كرد: پس از طی مسافتی مرد موتورسوار مقابل خانه‌ای در جنوب شهر توقف كرد.

در حالی كه انتظار می‌كشیدم، دقایقی بعد راننده موتورسیكلت چوب به دست به من حمله‌ور شد و با سرقت 200 هزار تومان پولی كه همراه داشتم با سوار شدن به موتورسیكلت متواری شد.

با اطلاعات به دست آمده از شاكی، جستجو برای دستگیری سارق فراری آغاز شد.ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه و تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند، زوج صاحبخانه چند روزی است كه به سفر رفته‌‌اند و یكی از اقوام آنها به این محل رفت و آمد می‌كرده است.

با به دست آمدن مشخصات این مرد معلوم شد، وی همان سارق موتورسوار است. به این ترتیب محل فوق زیرنظر گرفته شد تا این كه روز گذشته متهم فراری همراه یك دختر جوان كه قصد وارد شدن به آن خانه را داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

متهم اعتراف كرد به دلیل علاقه به دختری كه با او دستگیر شده اقدام به سرقت و زورگیری می كرده تا برای او هدیه تولد خریداری كند.

منبع : جام جم


ویدیو مرتبط :
کادو و هدیه زنانه چی بخرم ؟ خرید اینترنتی هدیه و کادو تولد ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

14 ضربه چاقو هدیه خواستگار عصبانی به دختر مورد علاقه


مردی كه با جواب منفی دختر مورد علاقه‌اش برای ازدواج روبرو شد به طرز فجیعی او را مورد ضربات چاقو قرار داد.

خبرگزاری ایسنا: مردهندی كه با جواب منفی دختر مورد علاقه‌اش برای ازدواج روبرو شد به طرز فجیعی او را مورد ضربات چاقو قرار داد.

به گفته پلیس هند متهم با شنیدن جواب منفی این دختر 14 ضربه چاقو به او وارد ساخت و جراحت شدیدی را روی گردن مضروب بر جای گذاشت.

پلیس هند در توضیح این حادثه گفت: متهم از دو سال پیش قصد ازدواج با این دختر را داشت اما هر بار با مخالفت «دانا» روبرو شد و حتی در چندین مورد خانواده «دانا» با متهم درگیر شده بودند.

نیروهای امداد پس از انتقال این دختر به بیمارستان اعلام كردند كه وضعیت جسمانی او وخیم گزارش شده است.

 پلیس با اعلام اینكه متهم تحت پیگرد است، گفت: این مرد وقتی بار آخر نیز با مخالفت «دانا» روبرو شد او را با ضربات چاقو مجروح كرد و سپس پا به فرار گذاشت.