اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زورگیری از شهروندان باچکش



زورگیری از شهروندان,زورگیری باچکش

زورگیری از شهروندان باچکش

دو سارق زورگیری که با استفاده از یکدستگاه موتورسیکلت سرقتی ضمن پرسه زنی در محدوده خاوران با اسپری اشک آور و چکش از شهروندان زورگیری می کردند با تلاش ماموران کلانتری 159 بی سیم بازداشت شدند.

حوادث - به گزارش جام جم، سروان محمدحسین امینی رییس کلانتری 159 بی سیم گفت: ساعت 20 روز گذشته (31 اردیبهشت ماه) ماموران گشت این کلانتری، هنگام گشتزنی در خیابان خاوران متوجه مشخصات مخدوش یک دستگاه موتورسیکلت شده و برای بررسی موضوع به راکب این وسایل نقلیه موتوری، دستور توقف دادند.

وی افزود: هر دو موتورسوار بی توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرده و با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک سعی کردند از دست ماموران بگریزند که این امر به تعقیب آنها توسط ماموران گشت کلانتری انجامید.

سروان امینی اظهارداشت:این تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق شدند با هماهنگی های انجام شده با گشت های دیگر کلانتری مستقر در محل، این دو موتورسوار را با اجرای طرح مهار متوقف و بازداشت کنند.

وی افزود: با انتقال متهمان به کلانتری هر دو نفر تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت اعتراف و در بررسی های انجام شده مشخص شد که موتورسیکلت مذکور مدتی پیش از محدوده کلانتری 128 تهران نو به سرقت رفته است.

رییس کلانتری 159 بی سیم  با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان که دو جوان به نام های «داود و شهرام» نام دارند یک عدد چک، دو دستگاه گوشی همراه و یک عدد شوکر کشف شد، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های پلیسی اظهار داشتند: با پرسه زنی در شرق پایتخت با استفاده از چکش و گاز اشک آور از مردم زورگیری می کنیم.

سروان امینی در پایان خاطرنشان کرد: با اقرار صریح متهمان به جرایم ارتکابی پرونده ای در این ارتباط تشکیل و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد./جام جم

 

 

 


ویدیو مرتبط :
زورگیری در تهران با قمه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زورگیری از شهروندان تهرانی با تهدید قمه



اخبار ,اخبار حوادث ,زورگیری

 

اخبار حواث - نوجوانان زورگیر دستگیر شدند
زورگیری از شهروندان تهرانی با تهدید قمه

رییس کلانتری 152 خانی آباد نو از دستگیری زورگیران نوجوانی خبر داد که با تهدید «قمه»، از شهروندان سرقت می‌کردند.

سرهنگ امید بهمنیاری، رییس کلانتری 152 خانی آباد نو گفت: ساعت 16 روز پنجم شهریورماه امسال، در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف، کلیه گشتی های موتوری و خودرویی با اطلاع از مشخصات سارقان از طریق شکات به موقعیت های احتمالی سرقت های مجدد اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از رویت متهمان در موقعیت «عبدل آباد» مشخص شد که متهمان با موتورسیکلت آپاچی مسروقه در حال فرار هستند، افزود: ماموران به تعقیب و گریز در موقعیت سه راه شریعتی پرداختند که با استفاده از فراخوان نیروهای گشتی در اجرای طرح مهار، کلیه مسیرها منتهی به خیابان ماهان و خیابان های اطراف تحت پوشش قرار گرفته که دو نفر از سارقان که با موتورسیکلت آپاچی مسروقه در حال فرار بودند به جهت عدم کنترل به زمین برخورد کرده و سپس به داخل یک منزل در حال ساخت فرار کردند.

رییس کلانتری 152 خانی آباد نو با بیان اینکه یکی از متهمان توسط عوامل گشتی شناسایی و دستگیر شد، گفت: یک نفر دیگر در خیابان «قاسمی» در حالیکه زیر یک خودروی پارک شده پنهان شده بود نیز شناسایی و دستگیر شد که در بررسی محل اختفا وی تعداد هفت دستگاه تلفن همراه در یک کیسه پلاستیکی به همراه یک اسپری اشک آور کشف شد و در ادامه متهمان خود را به نام های «جمال» و «سامان» 21 ساله و «غلام» 17 ساله معرفی کردند.

وی با بیان اینکه در ادامه مالکان خودرو و موتورسیکلت به کلانتری دعوت و با متهمین دستگیر شده مواجهه حضوری داده شدند، افزود: مالک یکی از تلفن های همراه پس از احضار به کلانتری و شناسایی تلفن همراه خود اظهار داشت گوشی بنده در فلکه صادقیه روبروی منزلم از دست فرزندم با تهدید قمه به سرقت رفته است و از آنها شکایت داریم.

سرهنگ بهمنیاری افزود: در هماهنگی انجام شده با کلانتری های محل فعالیت این سارقان، مالباختگانی که از طریق زورگیری مال آنها به سرقت رفته جهت شناسایی متهمین احضار شده و به همراه پرونده تشکیل و متهمین به پایگاه پنجم پلیس آگاهی فاتب فرستاده شدند.
اخبار حوادث - ایسنا