اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زورگیری از زن جوان در منزل



اخبار ,اخبار حوادث ,زورگیری

 

اخبار حوادث - زورگیری از زن جوان در منزل

پسر شروری که با چاقو زن جوانی را تهدید و اموالش را به زور سرقت کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

روز گذشته حدود ساعت 9 و 45 صبح خانمی با 110 می گیرد و خبر سرقت اموالش را می دهد. لذا سریعا ماموران کلانتری شهر زیبا به سمت منزل شاکی در بلوار فردوس اعزام می شوند.

پس از حضور پلیس در محل زن جوانی به نام «نازنین» به ماموران مراجعه می کند و اظهار می دارد: صبح امروز به دلیل خراب شدن لپ تاپم با پیک موتوری تماس گرفتم تا آن را به تعمیرگاه ببرند.

شاکی ادامه داد: پس از چند دقیقه پسری زنگ درب منزلم را زد و من نیز درب حیاط را بازکردم تا برای بردن لپ تاپ به طبقه سوم بیاید، پسر جوان به پشت درب خانه رسید و من نیز که پوشش مناسبی نداشتم درب را باز کردم تا لپ تاپ را تحویل او بدهم که ناگهان پسر جوان با نگاه به داخل خانه و مطمئن شدن از اینکه کسی در منزل حضور ندارد به زور وارد خانه شد و با زور و تهدید مرا ساکت کرد و سپس اموالم را از جمله مقداری پول نقد، لپ تاپ، دو دستگاه تلفن همراه به سرقت برد و متواری شد.

ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع اقدامات گسترده خود را در رابطه با شناسایی و دستگیری پسر جوان آغاز کردند.

در حین فعالیت های ماموران بود که زن جوان با پلیس تماس گرفت و اعلام کرد: پسر شیطان صفت با منزل بنده تماس گرفته و درخواست 2 میلیون تومان برای انتشار ندادن فیلم های خصوصی بنده در محل و فضای مجازی کرده است.

ماموران با آموزش های لازم به زن جوان در نهایت توانستند پسر شرور را در یک قرار صوری برای دریافت وجه در بلوار فردوس شناسایی و دستگیر کنند.

سرگرد مهدی کرمی رییس کلانتری 133 شهر زیبا با اعلام این خبر، افزود: تحقیقات از متهم کماکان ادامه دارد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
زورگیری وحشیانه از دختر جوان!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ مشکوک زن جوان در منزل مسکونی



 

مرگ مشکوک زن جوان در منزل مسکونی

 

زن ۳۳ساله به طرز مشکوکی در یک منزل مسکونی جان خود را از دست داد.زن ۳۳ساله به طرز مشکوکی در یک منزل مسکونی  جان خود را از دست داد. ظهر روز گذشته شهروندان در تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام کردند زن جوانی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان آیت ا... عبادی ۵۰ جان باخته است. در پی دریافت این خبر بلافاصله ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد برای بررسی موضوع به محل اعلام شده عزیمت کردند. با بررسی های ماموران مشخص شد زن ۳۳ساله به همراه همسر و فرزندش در منزل مسکونی مذکور در حالی زندگی می کرد که منزل آنان از امکانات بسیار جزئی زندگی برخوردار بود.

ماموران انتظامی با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی اسماعیل شاکر، (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند و دقایقی بعد به دستور مقام قضایی تحقیقات بیشتر درباره چگونگی مرگ این زن آغاز شد. شوهر متوفی در پاسخ به سوالات ماموران گفت: همسرم به دلیل خوردن موادمخدر جان خود را از دست داده است اما کبودی نعشی که روی جسد وجود داشت بیانگر آن بود که جسد این زن جابه جا شده است و مرگ او مشکوک به نظر می رسد بنابراین قاضی ویژه قتل عمد دستور داد تا جسد برای انجام معاینات و تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی حمل شود. تحقیقات پلیس درباره مرگ مشکوک این زن جوان همچنان ادامه دارد.... / روزنامه خراسان