اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زورگیری از دختر و پسرها در نیمه‌های شب



اخبار حوادث - زورگیری از دختر و پسرها در نیمه‌های شب

پلیس توانست پسر شروری را که در نیمه‌های شب در حال زورگیری از یک دختر و پسر جوان بود دستگیر و به کلانتری انتقال دهد.

به گزارش مردم سالاری، در پی اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی با لباس نیروی انتظامی در بزرگراه شیخ فضل الله نوری اقدام به اخاذی و زورگیری از خودروهای عبوری و عابران می‌کند، پرونده ای در این رابطه تشکیل و در اختیار کارآگاهان کلانتری 118 ستار خان قرار گرفت.

تحقیقات پلیسی در این خصوص آغاز شد و گشت زنی‌های هدفمند ماموران به اجرا در آمد. تا اینکه در ساعت 3 و 22 بامداد روز شنبه گشت کلانتری ستار خان حین گشت زنی در بزرگراه شیخ فضل الله نوری متوجه داد و فریاد و استمداد کمک خانم و آقای جوانی در یک کوچه‌ خلوت منتهی به این بزرگراه شد. به دنبال این صدا ماموران وارد کوچه شدند و دیدند پسر جوانی با لباس نیروی انتظامی اقدام به ضرب و شتم این دختر و پسر کرده است و قصد دارد خودرو و اموال با ارزش آنان را به سرقت ببرد. لذا عوامل گشت سریعا وارد عمل شده و پس یک درگیری چند دقیقه با پسر شرور آن را زمینگیر کرده و به کلانتری انتقال دادند.

رئیس کلانتری 118 ستار خان درباره این خبرگفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم به دفعات از دختران و پسران در نیمه‌های شب زورگیری کرده است. گفتنی است متهم جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرائم و شناسایی مالباختگان به پایگاه پلیس آگاهی انتقال داده شد.
اخبار حوادث - مردم سالاری

 


ویدیو مرتبط :
زورگیری وحشیانه از دختر جوان!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لانه زورگیران شیشه‌ای شکست/ پایان زورگیری در نیمه‌های شب



اخبار,اخبار حوادث , زورگیری

 

اخبار حوادث - لانه زورگیران شیشه‌ای شکست/ پایان زورگیری در نیمه‌های شب

پنج زورگیر شرور در شهرک شهید رجایی مشهد دستگیر شدند.

سرهنگ حجت نیکمرام فرمانده انتظامی مشهد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این عملیات گفت: تیم‌های آگاهی کلانتری شهید رجایی مشهد مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی را با محوریت برخورد قاطعانه با عاملان شرارت و زورگیرهای شبانه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران انتظامی در این ماموریت ضربتی تحقیقات خود را آغاز کردند و در پیگیری موضوع به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به شناسایی لانه زورگیران خشن شد.

سرهنگ نیکمرام خاطر نشان کرد: پلیس با هماهنگی مقام قضایی، محل مورد نظر را به طور ضربتی پاکسازی کرد که در این عملیات غافلگیرانه پنج زورگیر سابقه دار که به شیشه اعتیاد دارند دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه رایانه کیفی سرقتی نیز در محل کشف شد.

گفتنی است، تحقیقات از متهمان دستگیر شده برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران