اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زورگیری، حین فرار از دست پلیس/ مواد فروش 20 ساله تهران زمین‌گیر شد



مردی که در حین فرار از دست پلیس اقدام به زورگیری کرد،‌ با شلیک 12 تیر جنگی متوقف شد.

  ساعت 18 شب گذشته ماموران کلانتری 108 نواب در حین گشت زنی میدان جمهوری متوجه فروش مواد مخدر از سوی راننده یکدستگاه خودروی پرشیا می‌شوند.
 
عوامل نیروی انتظامی تهران بزرگ سریعا وارد شده و به راننده دستور ایست دادند که وی هیچ گونه توجهی نداشت و از محل مذکور با سرعت فرار نمود.
 
راننده متهم با سرعت سرسام اوری، دیوانه وار به اموال عمومی آسیب می‌زد و فرار می‌کرد تا اینکه خودرویش متوقف شد و وی با تهدید قمه توانست موتورسیکلتی را زورگیری کند و به فرارش ادامه دهد.
 
البته فرار این سوداگر مرگ دوام چندانی نداشت، چراکه ماموران با شلیک 12 تیر جنگی متهم را در تقاطع کارون متوقف کرده و پسر جوان قبل از دستگیری درگیری با پلیسف زمینگیر شد.
 
سرهنگ سیروس کتابعلی سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: متهم 20 ساله که از مواد فرشوان سابقه دار محدوده نواب بود پس از تشکیل پرونده جهت تحقیقات بیشتر در اختیارماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.


اخبار حوادث  - باشگاه خبر  نگاران


ویدیو مرتبط :
تصادف موتورسوار در حین فرار از دست پلیس و متوقف شدن آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زورگیری آپاچی سواران با گاز اشک آور/ تصادف با پژو 206 حین فرار از دست پلیس



دوستان خلافکاری که اقدام به زورگیری از مردم می‌کردند،در یک تعقیب و گریز پلیسی با یک دستگاه خودرو پژو 206 تصادف کرده و دستگیر شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران،ساعت 22:00 چهاردم تیر ماه عوامل گشت یگان امداد در حین گشت زنی در آدرس اتوبان باقری مشاهده کردند یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی مشکی رنگ با دونفر راکب و ترک نشین با سرعت زیاد در خلاف جهت در اتوبان باقری به سمت شمال در حال حرکت می‌باشد که ناگهان با خودرو 206 سفید رنگ برخورد کرد و راکب و ترک نشین از صحنه تصادف متواری می‌شوند.

در همین حین مامورین به تعقیب و گریز آنها پرداخته و راکب موتور سیکلت که "نادر" نام داشت دستگیر و یک عدد چاقو نامتعارف از وی کشف میگردد و سپس ترک نشین نیز در یک تعقیب و گریز نفس گیر مغلوب عوامل انتظامی می‌شود.

در همین زمان و در حین دستگیری متهمان شخصی به هویت "قربان" ساکن تهرانپارس با مراجعه به ماموران با اعلام اینکه این دو متهم دستگیر شده اقدام به زورگیری از وی کرده اند، گفت: این اشخاص به همراه سه تن دیگر از دوستانش با دو موتور سیکلت آپاچی مشکی رنگ و هوندا در آدرس  تهرانپارس با گاز اشک آور به بنده و دوستانم حمله ور شده و اقدام به زورگیری تلفن همراه نموده اند.

به دنبال این موضوع متهمان دستگیر شده تحت الحفظ به کلانتری منتقل شدند و هنوز چند دقیقه‌ای از حضور متهمان در کلانتری نگذشته بود که تعدادی از شهروندان پس از اطلاع از دستگیری متهمان در کلانتری گلبرگ حضور یافته و ضمن شناسایی متهمان اعلام شکایت کردند.

 یکی از شکات خانم جوانی به نام "نازنین" بود که اعلام داشت، این افراد در آدرس خیابان دماوند از وی کیف قاپی کرده اند و همچنین شهروند دیگری به نام "یاسر" اعلام داشت، توسط متهمان در آدرس خیابان  بهار مورد زورگیری قرار گرفته است.

سرگرد حسن نورآبادی رییس کلانتری 147گلبرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت:در نهایت شکایت شکات در این خصوص اخذ، متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود معترف و به همراه پرونده تشکیل شده جهت تحقیقات بیشتر و دستگیر سایر همدستانشان و همجین شناسایی سایر مالباختگان احتمالی دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران