اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زوج سعودی در هواپیمای گم شده در ایران


ماه عسل زوج عربستانی با مفقود شدن هواپیمای تازه داماد در آسمان مازندران نیمه کاره ماند.

خبرگزاری فارس: یک فروند هواپیمای تک موتوره با 2 سرنشین در آسمان مازندران ناپدید شد. علاوه بر مهدی قلی خلبان این هواپیما، حبیب بن شعیب بن خبیت تازه داماد عربستانی نیز سوار این هواپیما بوده که اکنون هیچ نشانی از آن نیست.

مرد عربستانی چند روز قبل برای گذراندن ماه عسل خود به همراه همسر به مازندران سفر کرده و برای تفریح تصمیم به پرواز با هواپیمای تک موتوره می گیرد.

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در این ارتباط به خبرنگار فارس گفت: این هواپیما در ساعت 12:30 روز گذشته پرواز خود را آغاز کرده و پس از مدتی به علت مه غلیظ میزان دید خلبان آن به 800 متر کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: آخرین اطلاعاتی که در دست است مربوط به کاهش دید خلبان می شود و پس از آن خبری از هواپیما نشده است.

درخشان تاکید کرد: عملیات جستجو در 2 استان مازندران و گیلان ادامه دارد چرا که هواپیما به سمت گیلان در حرکت بوده است.

به گفته وی در این عملیات 42 امدادگر در قالب 10 تیم وظیفه جستجو را بر عهده دارند.


ویدیو مرتبط :
رویارویی هواپیمای ایران و جنگنده های سعودی در یمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بمباران باندها و برج های مراقبت سه فرودگاه یمن توسط جت های سعودی برای جلوگیری از فرود هواپیمای ایران!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

المیادین از ممانعت مجدد عربستان از فرود هواپیمای امداد ایران در یمن خبر داد.

المیادین از ممانعت مجدد عربستان از فرود هواپیمای امداد ایران در یمن خبر داد.

جنگنده های سعودی برای جلوگیری از فرود یک فروند هواپیمای کمک رسان ایران به مردم یمن ،‌ باند سه فرودگاه در صنعا و الحدیده را بمباران کردند.

همچنین العالم گزارش داد: جنگنده های سعودی برج مراقبت فرودگاه صنعا و فرودگاه نظامی پایتخت یمن و فرودگاه الحدیده را برای جلوگیری از فرود هواپیمای کمکهای ایران بمباران کردند.

براساس این گزارش، به دنبال اقدام تحریک آمیز جنگنده های سعودی که شرایط فرودگاه را برای هواپیمای هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با مخاطره جدی روبرو کرد، هواپیمای ایرانی به دلیل عدم امکان فرود در فرودگاه صنعا درشرایط غیراستاندارد ایمنی و پر مخاطره، به کشور بازگشت.

 

اخبار سیاست خارجی - انتخاب