اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زوج زورگیر، لاغر‌ها را به دام می​انداختند



اخبار ,اخبار حوادث ,زوج زورگیر

 

اخبار حوادث - زوج زورگیر، لاغر‌ها را به دام می​انداختند

زن و شوهری که با شناسایی افراد لاغر و ضعیف، آنها را به بهانه‌های مختلف به محل سکونت خود کشانده و با تهدید اموالشان را سرقت می‌کردند، از سوی ماموران انتظامی تبریز دستگیر شدند.

به گزارش جام جم از تبریز، فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در این باره گفت: چند روز پیش فردی با مراجعه به کلانتری 14 تبریز با ارائه شکایتی عنوان کرد، کارگر باغبانی هستم و فردی که قبلا با هم آشنا بودیم، با تلفن همراهم تماس گرفت و گفت به یک کارگر باغبانی برای بیل زنی باغچه مقابل مجتمع نیاز دارد که من نیز با حضور در محل با این فرد ملاقات کردم.

شاکی افزود: صاحبکار مرا به داخل منزلش راهنمایی کرد و پس از وارد شدن به خانه وی با چاقو مرا تهدید کرد اگر فریاد بزنم، مرا خواهد کشت.

شاکی اضافه کرد: مرد صاحبخانه 70 هزار تومان همراه کارت عابربانک و رمز آن را به زور گرفت و در اختیار همسرش قرار داد و او بعد از سه ساعت به منزل بازگشت و عنوان کرد موجودی کارت را سرقت کرده است.

شاکی تصریح کرد: از ترس جانم قادر به مقاومت نبودم و می دانستم که اگر اقدامی کنم، چون آنها فردی قوی هیکل هستند، مرا خواهند کشت.

شاکی اضافه کرد: مرد زورگیر مجبورم کرد کنار همسرش عکس بگیرم و دستنوشته ای از من گرفت که در آن نوشته شده بود، من شش میلیون تومان به او بدهکار هستم و تهدید کرد، اگر قضیه را به پلیس اطلاع دهم مرا خواهد کشت.

فرمانده انتظامی تبریز تصریح کرد: در پی این شکایت و با توجه به این که شاکی ضعیف و ساده لوح بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با دریافت پرینت برداشت پول از کارت بانکی شاکی معلوم شد، سه میلیون و 500 هزار تومان از طریق دستگاه عابربانک از حساب او کارت به کارت شده و زن سارق با سه میلیون تومان از پول ها النگو خریده است.

رییس پلیس تبریز یادآور شد: با به دست آمدن این اطلاعات، دستور بازرسی و ورود به منزل از سوی قاضی پرونده صادر شد و ماموران با اعزام به محل سکونت زوج سارق با در بسته روبه رو شده و با وجود آن که از درون خانه سر و صدا به گوش می رسید، آنها در را باز نکردند.

در پی این موضوع، ماموران با دستور قضایی و پس از شکستن در، زوج سارق را که از قدرت بدنی بالا برخوردار بودند، مشاهده کردند که مرد سارق با دیدن ماموران اقدام به خودزنی و شکستن شیشه ها کرد.با دستگیری زوج سارق و در بازرسی از منزل متهمان از داخل سیفون توالت چهار کارت سوخت خودرو، دو عدد سیمکارت همراه اول، مدارک شناسایی افراد مختلف و چند برگ رسید و دستنوشته های مختلف از افراد و شاکی کشف شد و با انتقال متهمان به کلانتری آنها به جرم خود اعتراف کردند.

سرهنگ حاذق خاطرنشان کرد: این زن و شوهر (متهمان زورگیر) افراد ساده لوح و ضعیف الجثه را زیر نظر قرار می گرفتند و با ایجاد رابطه دوستی در فرصت های بعدی با دعوت به منزل از آنها زورگیری می کردند و با گرفتن عکس با زن متهم و دریافت دستنوشته آنها را تهدید می کردند، از عکس ها استفاده و به اتهام مزاحمت برای نوامیس از آنها شکایت می کنند یا آنها را تهدید به قتل می کردند.

با اعتراف متهمان تحقیق برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
لاغر شوید و لاغر بمانید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زوج جوان در دام قاتل نامرئی



 

زوج جوان در دام قاتل نامرئی

 

گاز گرفتگی و عدم رعایت اصول ایمنی باعث مرگ دردناک زن و شوهر جوانی شد.

به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، تعدادی از همسایگان یک ساختمان مسکونی که نگران حال ساکنین یکی از واحدهای مسکونی این ساختمان شده بودند بی درنگ با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند.

ستادفرماندهی آتش نشانی هم به محض دریافت این اطلاعات بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۹۲ را به محل حادثه در منطقه تهرانپارس، خیابان جشنواره، خیابان درختی راهنمایی کردند.

غلامحسین عجبی افسر آماده منطقه سه عملیات که در محل حضور داشت، در این باره گفت: حادثه در طبقه دوم ساختمانی چهار طبقه که دارای هشت واحد مسکونی بود اتفاق افتاده بود.

وی افزود: آتش نشانان در حضور نیروی انتظامی و با استفاده از تجهیزات ویژه، اقدام به باز کردن درب منزل کردند که به محض ورود به داخل آپارتمان، با جنازه های زن و مرد جوانی روبرو شدند که در داخل اتاق خواب افتاده بودند.

عجبی علت مرگ این زوج جوان را استنشاق گاز منواکسید کربن ذکر کرد و گفت: پس از بازدید و بررسی بیشتر مشخص شد که به دلیل روشن بودن آبگرمکن و بخاری گازسوز در این واحد ۴۴ متری و بستن تمامی منافذ و راه های ورود خروج هوای آزاد، این زن و شوهر جوان دچار گاز گرفتگی شده و متاسفانه جان خود را از دست داده اند.

وی خاطر نشان کرد: اجساد این دونفر به عوامل انتظامی منطقه تحویل شد تا برای بررسی بیشتر علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شوند.... / جام جم آنلاین